Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren sinds een lange tijd weer eens in Den Haag geweest, maar wat een dooie boel is dat geworden zeg. Doubletstraat heeft weer de prijzen verhoogd naar 40 en 50 euro, vraag me echt af waarom mensen voor dag geld niet gewoon maar de Geleenstraat gaan? De dames daar zijn namelijk veel knapper en de kamers mooier.
 
Gisteren sinds een lange tijd weer eens in Den Haag geweest, maar wat een dooie boel is dat geworden zeg. Doubletstraat heeft weer de prijzen verhoogd naar 40 en 50 euro, vraag me echt af waarom mensen voor dag geld niet gewoon maar de Geleenstraat gaan? De dames daar zijn namelijk veel knapper en de kamers mooier.
Iemand die weet of dit klopt?
 
Gisteren sinds een lange tijd weer eens in Den Haag geweest, maar wat een dooie boel is dat geworden zeg. Doubletstraat heeft weer de prijzen verhoogd naar 40 en 50 euro, vraag me echt af waarom mensen voor dag geld niet gewoon maar de Geleenstraat gaan? De dames daar zijn namelijk veel knapper en de kamers mooier.
De Mensen die verantwoordelijk zijn voor de prijsverhogingen hebben zichzelf in de voeten geschoten.

Inderdaad de meeste gaan nu gewoon naar de Geleenstraat of komen helemaal niet meer omdat het gewoon onbetaalbaar voor ze is.
 
Gisteren sinds een lange tijd weer eens in Den Haag geweest, maar wat een dooie boel is dat geworden zeg. Doubletstraat heeft weer de prijzen verhoogd naar 40 en 50 euro, vraag me echt af waarom mensen voor dag geld niet gewoon maar de Geleenstraat gaan? De dames daar zijn namelijk veel knapper en de kamers mooier.
Bizar, in 2001 kon ik een Colombiaanse milf in de Poeldijksestraat anaal volspuiten voor 25 gulden. Ja, 25 gulden en ik bleef ruim 30 minuten binnen. Nog geen 22 jaar geleden. Wat een tojden waren dat joh. En nu zou dat 110 gulden zijn. Echt bizar. Volgend jaar 60 euro en in 2027 zitten we dan aan de 100 euro.
 
Ja; voor 2016 nog voor 25€ maar nu minimaal 40€ tot 50€ voor standaard service. Zo haken veel mannen af of komen minder vaak. Logisch toch en in Duitsland in de vulkanstrasse kun je vaak voor 30€ al terecht dus als Gelderlander zoek ik mijn heil daar in de loophuizen maar RTC saunaclubs das nog veel aantrekkelijker
 
ik zou wel graag een bevestiging willen hebben, dat nu alle dames € 50,00 vragen, of zoals al een tijdje het geval is, enkele dames. Een tijd geleden ging het zelfde verhaal de rondte maar toen ging het om slechts enkele dames die € 50,00 vroegen. gaarne een bevestiging.
Ik vind € 50,00 ook veel te veel voor de Doub, zeker gezien als je naar de leeftijd of looks van de meeste dames kijkt. Maar als dit waar is, zal dit wel weer door de pandjesbeheerder opgedragen zijn,
 
ik zou wel graag een bevestiging willen hebben, dat nu alle dames € 50,00 vragen, of zoals al een tijdje het geval is, enkele dames. Een tijd geleden ging het zelfde verhaal de rondte maar toen ging het om slechts enkele dames die € 50,00 vroegen. gaarne een bevestiging.
Ik vind € 50,00 ook veel te veel voor de Doub, zeker gezien als je naar de leeftijd of looks van de meeste dames kijkt. Maar als dit waar is, zal dit wel weer door de pandjesbeheerder opgedragen zijn,
Er hangen bordjes 2/3 is 40 en 1/3 is 50
 
Er hangen bordjes 2/3 is 40 en 1/3 is 50
Zoals het al van af de zomer is.
Het zijn slecht enkele Roemeense dames die voornamelijk in de panden 8,10,12, 16 en 18 staan, en de oude Ebru die € 50,00 vragen, de rest van de dames vragen gewoon € 40,00 waaronder alle Latina's
Dus weer een sensatieverhaal dat de prijzen verhoogt zijn, wat niet waar blijkt te zijn.
 
Laatst bewerkt:
In de rose passage stond gisteren op kamer 12 (tegenover eli) een reuzin van een vrouw. Ook enorme borsten en billen. Ze sprak Nederlands. Ik moest even denken aan "death by snu snu" ( zoek maar op in Google). Kent iemand haar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan