Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eenzaam en alleen.
Tekort aan betaalde aandacht van een vrouw
Dat is hoe ik me gisteren voelde.
Gisteren toch weer de weg weten te vinden naar de 2 mooiste straten van den haag.... de Doubletstraat en de Geleenstraat. Het is uiteindelijk alleen bij kijken gebleven. Wat een troosteloos zooitje is het geworden in de avond bij de Doubletstraat. Lopen alleen maar groepen studenten/toeristen en ander naar volk rond die de DVP toch niet gaan betalen voor haar diensten en de dames behandelen als circus clownen. Daarbij heb ik het gevoel dat ik ieder moment me horloge en portemonnee 'kwijt' ga raken. Rare nasmaak van gisteren gekregen. Hopen dat het dit weekend wat gaat worden.
 
Eenzaam en alleen.
Tekort aan betaalde aandacht van een vrouw
Dat is hoe ik me gisteren voelde.
Gisteren toch weer de weg weten te vinden naar de 2 mooiste straten van den haag.... de Doubletstraat en de Geleenstraat. Het is uiteindelijk alleen bij kijken gebleven. Wat een troosteloos zooitje is het geworden in de avond bij de Doubletstraat. Lopen alleen maar groepen studenten/toeristen en ander naar volk rond die de DVP toch niet gaan betalen voor haar diensten en de dames behandelen als circus clownen. Daarbij heb ik het gevoel dat ik ieder moment me horloge en portemonnee 'kwijt' ga raken. Rare nasmaak van gisteren gekregen. Hopen dat het dit weekend wat gaat worden.
Wellicht een tip, om de volgende keer overdag te wandelen. Vaak is er dan een wat ander wandelpubliek. Die groepen studenten en toeristen heb ik nog niet waar genomen in de Doubletstraat, wel groepen "nieuwe" nederlanders.
 
Daarom noemde ik ze ook specifiek bij naam.
Vaak krijg ik een beetje een ongemakkelijk gevoel, bij te veel "nieuwe" nederlanders bij elkaar.
Deze discussie hoort hier niet laten we het on topic houden. Zelf wandel ik de laatste jaren ook alleen in de middag in de Doublet. Nadeel is wel matige bezetting en weinig jonge dames maar dat laatste is voor mij geen probleem. Aan het eind van de middag wordt het al wel wat drukker, zowel met DVP's als met wandelaars
 
die groepjes met nieuwe Nederlanders die vallen toch geen wandelaars lastig? Ik zie ze ook maar heb er geen last van. Bovendien hangt die hele straat vol camera's en dat weten zij ook. Dit lijkt me zo'n beetje de domste plek om iemand te beroven of in elkaar te slaan.
De hele binnestad van denhaag/amsterdam hangt er mee vol en nog steeds roven ze je rolex van je pols + dat het in de straat hoeft te gebeuren maar ook onderweg naar huis kan je gevolgd worden als ze het de moeite waard vinden maar of het nou wel of niet gebeurt ik kom daar voor de dames en niet om door allemaal nektasjes scheef aangekeken te worden 😂
 
Ja deze types zijn absoluut geen verrijking van onze samenleving. Je mag t niet zeggen maar als je een keer opsporing verzocht kijkt of dat YouTube programma van de politie Utrecht dan zie je iets wat ze aan de linkerkant van het politieke spectrum gewoon ontkennen.
Dat gezegd hebbende vind ik de dreigende sfeer in de doublet wel meevallen. Er zijn plekken in den haag en Rotterdam die echt veel en veel erger zijn.
 
dan zie je iets wat ze aan de linkerkant van het politieke spectrum gewoon ontkennen.
dit is misschien nog wel erger, want als je de dingen wel benoemt dan stigmatiseer je.
Het gaat er niet om of er wel of niet iets gebeurt, maar het gaat om dat onbehagelijk gevoel wat mensen hebben met groepjes bontkraagjes en baardmannetjes.
 
dit is misschien nog wel erger, want als je de dingen wel benoemt dan stigmatiseer je.
Het gaat er niet om of er wel of niet iets gebeurt, maar het gaat om dat onbehagelijk gevoel wat mensen hebben met groepjes bontkraagjes en baardmannetjes.
Gelukkig hebben we de boeren nog... Bijvoorbeeld anita k##k uit bovensmilde😁daar wordt ik heet van🤣🤣
 
De hele binnestad van denhaag/amsterdam hangt er mee vol en nog steeds roven ze je rolex van je pols + dat het in de straat hoeft te gebeuren maar ook onderweg naar huis kan je gevolgd worden als ze het de moeite waard vinden maar of het nou wel of niet gebeurt ik kom daar voor de dames en niet om door allemaal nektasjes scheef aangekeken te worden 😂
De rolex is een ruilmiddel van de onderwereld... En dito behandeling van de drager.
 
Terug
Bovenaan Onderaan