Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doublet en Geleenstraat zijn zo'n beetje de veiligste straten van den Haag.. politie is nooit ver weg, en overal camera's.
Die paar zwervers en groepjes hangjongeren zijn hoogstens irritant te noemen.

Loopt die tandloze zwerver met die witte baard er nog? Johan..
Ik kwam hem altijd tegen als ik in de Doublet kwam.. gaf hem altijd een paar euro voor wat eten, waar hij dan 5min later drugs van kocht bij een andere gast die daar altijd loopt 😂
 
Ik kom al tientallen jaren 's avonds in de Doublet en de Geleen en daar nooit last gehad. Daar zijn zoveel mensen. Een enkele keer een hinderlijke bedelaar maar als je niet wil zijn ze snel weg. In de omgeving moet je wel oppassen, vooral in de kleine uurtjes als er weinig mensen op straat zijn. Ze weten wel dat je in zo'n buurt niet snel aangifte zult doen. Onder de mensen blijven is het beste.
Doublet en Geleenstraat zijn zo'n beetje de veiligste straten van den Haag.. politie is nooit ver weg, en overal camera's.
Die paar zwervers en groepjes hangjongeren zijn hoogstens irritant te noemen.

Loopt die tandloze zwerver met die witte baard er nog? Johan..
Ik kwam hem altijd tegen als ik in de Doublet kwam.. gaf hem altijd een paar euro voor wat eten, waar hij dan 5min later drugs van kocht bij een andere gast die daar altijd loopt 😂
 
Payday, dus even de stad in gedoken vandaag en als je dan tog in de buurt bent gelijk een bezoekje aan de doubletstraat gebracht. Na 2 rondjes gewandeld te hebben zag ik daar een prachtig mokkeltje staan ( 3 k3/4)die ik al vaker heb bezocht en dus wist dat het wel goed zou zitten. Na de zakelijke transactie begon ze al goed met strelen en sensueel te schuren tegen me dop.. eenmaal liggend op bed gaat ze heerlijk met der tieten van boven naar benede over me lichaam om vervolgens me dop in de mond te nemen. Na een heerlijk diepe gulzige zuigbeurt begon het echte werk voor ik het wist zat ze er al op vervolgens missionares en om af te sluiten een goeie sessie doggystyle waarna ze nog zei dat waarschijnlijk de straat ons gehoord zou hebben haha. Al met al weer een goeie dag in de mooiste straat van Den Haag.
 
Vorige week lag er hondenstront in de Doubletstraat en mensen waren er doorheen gelopen waardoor het was uitgesmeerd over een paar meter en dat wordt natuurlijk ook naar binnen gelopen bij de dames, lekker fris :mad:
Die dames lopen vaak op blote voeten over die gore vloer. En dan komt er een klant met een voet fetisj :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan