Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag even wandeling gemaakt, wat nieuwe gezichten gezien in de Doubletstraat.

Op 8 k3 en k4 twee jonge slanke Roemeense dames.

In de witte passage 31 k11 een jonge kleine latina, met een wat verlegen uitstraling.

Iemand ervaring met een van de bovenstaande?
 
Vanmiddag even wandeling gemaakt, wat nieuwe gezichten gezien in de Doubletstraat.

Op 8 k3 en k4 twee jonge slanke Roemeense dames.

In de witte passage 31 k11 een jonge kleine latina, met een wat verlegen uitstraling.

Iemand ervaring met een van de bovenstaande?
bij K4 staan meestal Andra en Lori en bij 8K8 staat die kleine TMM Eda, bij 31k11 dat kleintje heb ik ook zien staan inderdaad wel leuk gezichtje 1 van de jongste Latina's de rest in die gallerij is allemaal oud en dik
 
In de passage Doubletstraat 11/23 zag ik een voor mij nieuwe Latina dame in de kamer waar Nancy altijd zat. Kamer 3 dus. Betreft een latina van jaar of 35/40 denk ik. Slank en doet weinig aan klantenwerving. Maar ziet er, voor mijn smaak, wel leuk uit. Iemand ervaring met haar?
Hoi Hassie
Ze heeft een bordje sofia masage voor het raam hangen
Ik ben binnen gegaan voor een massage en een pijpbeurt wat een slecht bezoek was dit
Massage een beetje over je rug aaien stelde weinig voor
Daarna condoon erom en toen kwam het pijpen
Haar telefoon ging vaak over en na 3 minuten pijpen vroeg ze of het er nog van ging komen
Ze gaf aan 38 jaar te zijn ziet er goed uit gezicht van dichtbij wel ouder maar deze kan beter bij de hema worsten gaan verkopen denk
Voor mij niet meer
 
Weet iemand de naam van de dame op 1a k2 (doub) die altijd naast haar zus zit? Vergeet steeds der naam te vragen en op het forum worden ze nogal door elkaar gehaald of zie ik een totaal andere beschrijving
Die twee heten Diana en Alina.
 
Terug
Bovenaan Onderaan