Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen dames maar heren.. 4 mannen per uur is geen uitzondering in de Doublet.
Veel mannen staan binnen 10min alweer buiten.

Ik heb er jaren gewandeld in de avonduren. Ik zag dan mannen naar binnen gaan, en 10min later stond de dame alweer voor het raam te lonken.
Ze hebben ook allemaal een BH met snelsluiting 😂
 
Vanmorgen rondje Doublet , was eigenlijk op zoek naar Amy/Vicky/Victoria of hoe ze zich nu ook noemt maar niet gezien. Viel me op dat er om 10 uur op 10/k2 al een jonge slanke donkerharige dame achter het raam stond, lijkt een oostblokker (die beginnen toch meestal later?). Had een rood setje aan Wie is deze dame?
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen rondje Doublet , was eigenlijk op zoek naar Amy/Vicky/Victoria of hoe ze zich nu ook noemt maar niet gezien. Viel me op dat er om 10 uur op 10/k2 al een jonge slanke donkerharige dame achter het raam stond, lijkt een oostblokker (die beginnen toch meestal later?). Had een rood setje aan Wie is deze dame?
volgens mij bedoel je deze dame broeder
 
Nou, ik heb nu pas door dat ik helemaal niet zat te zoeken naar.Joy, maar naar een andere Aziatische dame. Selectief geheugen is stom, ik was al die tijd vergeten dat de meid die ik zoek uit Singapore komt
 
Ik lees altijd dat leden opkomen voor de dvp's alsof ze getrouwd zijn met hun en alsof de dames altijd goed bezig zijn, terwijl ze zelf ook gewoon vaak fout kunnen zitten.

Die dame/dames zullen vast wel iets ergs geflikt hebben waardoor hij zo boos is geworden, dus het is helemaal niet triest voor de dames. Ze moeten niet zielig gaan doen en slachtoffer spelen als ze gepakt worden door hun verkeerde daden, want ze denken altijd dat ze overal mee weg kunnen komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan