Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand wie de nieuwe dame is op 23k8 geleen? Barbie achtige look bulgaars botox lippen en zwart haar werkt een aantal weken .... jij eventueel? @Paulus2
 
Hallo heren, ik heb gisteren een dame bezocht, maar twijfel even welke kamernummer ze zit. Wellicht weet 1 van jullie het zodat ik ook een korte recensie kan schrijven. Zag nog geen topic met haar naam.

Ze heet Larissa (zei ze), Roemeens, jong rond de 25 schat ik. Volle mooie C75, slank, goeie billen. Ik gok dat ze 34 k1 zit, meestal in de avond. Wie kan dit bevestigen, of het juiste kamernummer geven?
 
Hallo heren, ik heb gisteren een dame bezocht, maar twijfel even welke kamernummer ze zit. Wellicht weet 1 van jullie het zodat ik ook een korte recensie kan schrijven. Zag nog geen topic met haar naam.

Ze heet Larissa (zei ze), Roemeens, jong rond de 25 schat ik. Volle mooie C75, slank, goeie billen. Ik gok dat ze 34 k1 zit, meestal in de avond. Wie kan dit bevestigen, of het juiste kamernummer geven?
Ook wel eens een keer bij Larissa geweest, volgens mij was dat inderdaad op 34 k1.
 
Sonja van geleen 122?
Ik ben gisteren weer voor de zoveelste keer wezen kijken...
Helaas nooit aanwezig als ik er ben.
Er stond wel een andere liefhebber ongeduldig te wachten met zijn neus zowat tegen haar raam.
Dat gaat helpen, alsof ze dan moleculair gaat transporteren en gaat werken.
Als ze er niet is is ze er niet en als ze geen afspraak heeft en er wel is verschijnt ze vanzelf.
 
Hallo heren, ik heb gisteren een dame bezocht, maar twijfel even welke kamernummer ze zit. Wellicht weet 1 van jullie het zodat ik ook een korte recensie kan schrijven. Zag nog geen topic met haar naam.

Ze heet Larissa (zei ze), Roemeens, jong rond de 25 schat ik. Volle mooie C75, slank, goeie billen. Ik gok dat ze 34 k1 zit, meestal in de avond. Wie kan dit bevestigen, of het juiste kamernummer geven?
Ik zie dat je er al een hebt aangemaakt :)
🙌
 
Terug
Bovenaan Onderaan