Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is Ina.
Thanks Paulus! Scheelt me weer een paar tienen. Was al bang voor deze dame.
 
misschien had ze haar contactlenzen in. ;)
Overigens zag ik Lisa met het beertje in haar casual kloffie de straat in lopen, jezus wat is zij afgetakeld.
Was vroeger best wel een leuke vrouw om te zien, maar ziet er nu niet meer uit.
Volgens mij bedoelen jullie catrine duck die op de hoekje altijd met ze 2e staan want die er gister stond had geen bril en pikzwart haar heb der verder ook nog nooit in die gang gezien dus iemand die gister in de doub is geweest en het zich nog kan herrineren?
 
Volgens mij bedoelen jullie catrine duck die op de hoekje altijd met ze 2e staan want die er gister stond had geen bril en pikzwart haar heb der verder ook nog nooit in die gang gezien dus iemand die gister in de doub is geweest en het zich nog kan herrineren?
Ik weet wie je bedoeld, volgens mij is die dame ook vrij mager.
De dame waar we het over hadden, heeft geen zwart haar.
 
Met name vrouwen kunnen soms in korte tijd lichamelijk behoorlijk veranderen. Ik weet nog dat een jaar of 4 geleden opstoppingen waren voor haar raam. Velen beleven stilstaan en stonden zich te vergapen aan haar sexy looks.
Dat klopt Ted, ze had het altijd druk en was bovendien weinig te bewonderen aan het raam, omdat ze het altijd druk had,
 
Is er geen eigen recentiedraad van deze dame? Toch bijzonder als dat zo is. Ze zit er al een tijdje. En lelijk is ze ook niet.
er staan wel twee recensiedraadje van Rebecca, maar daar staat ze op Geleenstraat 84 k2 en 86 k5.
Ik neem gemakshalve maar aan dat het niet om deze dames gaat, recensies zijn ook al wat ouder.


 
er staan wel twee recensiedraadje van Rebecca, maar daar staat ze op Geleenstraat 84 k2 en 86 k5.
Ik neem gemakshalve maar aan dat het niet om deze dames gaat, recensies zijn ook al wat ouder.


Rebecca had op de oude hookers site wel een topic kan het helaas niet meer tevoorschijn toveren.
 
Oude Hookers topic Rebecca:

Al meer dan 10 jaar werkzaam in de Geleenstraat passage met zeer wisselvallige recensies.
Sindsdien heeft ze zich een borstvergroting aangemeten.
 
Ik zag vanmiddag op de geleenstraat 23 k6, net na de deur een dame staan met blond, misschien wel gingerkleurig haar. Knap gezicht. Ze maakte niet erg contact door te glimlachen bijvoorbeeld. Is dat Andrea?
 
Regelmatig noemen dvp die in dezelfde straat werken elkaar als zijnde zussen of familie.
Ik was bij een Dvp die haar overbuurvrouw haar zus noemde.
Vervolgens zei ik haar dat haar zgn zus uit een ander land dan zij kwam.
Haha zei ze,.... veel collegas noem Ik zuster,.... :D :D :D :D :D :D :D :D
De doublet is ook een grote happy family
 
Terug
Bovenaan Onderaan