Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dat alles? 😂
Verder wat Latina's in de stenen passage waaronder Erika, die terug is, van weggeweest, witte passage was praktisch leeg, Cristal niet gezien, wellicht werkt ze vanavond.
Ook vanmiddag, de wat oudere Jenny met de grote tieten gezien, op 26 k3. ziet er wel heel anders uit in het daglicht, viel mij op dat ze een onderkin heeft.
Dora niet gezien, ik denk dat ze een atv dag had. Ook oma Elsa met haar rode wangentjes gezien.
 
wie is die roemeense dame met die wat jongensachtige uitstraling en dikke lippen? ze stond dacht ik op 7
ik weet even niet wie je bedoelt broeder gabriella stond op K71 daarnaast een blonde met dikke lippen ik weet niet wij zij is maar zij is een oude bekende in de doubie ze staat gewoon op kinky broeder:

 
ik weet even niet wie je bedoelt broeder gabriella stond op K71 daarnaast een blonde met dikke lippen ik weet niet wij zij is maar zij is een oude bekende in de doubie ze staat gewoon op kinky broeder:

ze viel mij op, maar met name die lippen.
Ze had een wat jongensachtige uitstraling, had lang geblondeerd haar.
Overigens Andra niet gezien vanmiddag, wel Lori en Ruby.
 
Niet alleen vroeger, ik heb haar de afgelopen weken meermaals zien staan op dit adres.
Ik kan er niks aan doen, maar de verbouwingen die ze ondergaan heeft hebben averechts resultaat gehad.
nu ik wat beter naar haar fotos kijkt, kan het inderdaad de dame van 16 k1 zijn. ik heb haar vanmiddag ook gezien, ze is vrij klein van stuk. en heeft geen mooi gezicht.
 
Laatst bewerkt:
Nou wat mij betreft rijden ze in een oude auto waarvan je kan voorstellen dat het te betalen is voor ze. Maar sommigen hadden gewoon een 500 SL Cabrio, bijna nieuw en ik praatte ook regelmatig met ze en nog nooit van ook maar ééntje gehoord dat ie werkte. Dus ik dacht altijd waar betalen die gasten het van. Ik kon ook van alles van ze kopen voor een prikkie. Een Rolex voor 50 gulden, videorecorder voor 25 piek. Tja dan moet je wel heel naïef zijn om te denken dat ze goudeerlijk zijn. Was een keer een politieinval bij een van hun huizen, hadden ze gewoon 2 ton aan contant geld achter de plinten gevonden! Zal bij mij helaas niet lukken.
Geen plinten?
 
Wat denken jullie, ook een raam dame van hier?

Nice, ik zie weinig raamdames op kinky. Staan er meer op?😋 Deze dame geeft trouwens niet hele slechte service. Als je lief voor dr bent. word haar service steeds beter. Ze is zeker een aanrader!👌
 
Vanmiddag een oude bekende gezien uit de hunsenstraat 51. Ze is nu weer terug te Antwerpen in de dagploeg Villa Tinto K15, na een aantal jaar niet te hebben gewerkt. Ik meen dat haar naam Cristina was. Ze was altijd met Nina samen, die stond een paar ramen verder destijds. Mooie slanke Roemeense met blond haar tot op haar schouder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan