Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja dat weet iedereen en dus zal daar geen plek meer te vinden zijn.
Ik parkeer nu altijd al buiten het centrumgebied en moet rondjes rijden op zoek naar een plekkie.
 
Ach gewoon negeren, hij was van de week ook al aan het trollen in dit topic.
Johnny Walk is Frankkinky van Citygirls.
Zelfde schrijfstijl en interesses.
De meeste accounts en activiteiten op die site zijn van dezelfde schrijver.
Daarom komt hij hier trollen.
Zijn posts hier over dames zijn voornamelijk om de dames die op Citygirls adverteren, hier onder de aandacht te blijven houden.
 
Laatst bewerkt:
Daar is al een topic over

 
ik ben wel benieuwd welke mensen daar onder mensen met een migratieachtergrond vallen, en hoeveel generaties land je in nederland moet wonen, om daar niet meer onder te vallen.
Worden de kleinkinderen of achterkleinkinderen, van de indo's die zich in de jaren vijftig zich in Den Haag vestigden daar ook nog toe gerekend?
lijkt me sterk, die indo's hadden de Nederlandse nationaliteit en hun kinderen zijn meestal Haagser dan Haags
 
lijkt me sterk, die indo's hadden de Nederlandse nationaliteit en hun kinderen zijn meestal Haagser dan Haags
maar dan nog hebben ze een migratieachtergrond, het is een beetje afhankelijk hoe je migratie achtergrond definieer.
Ik weet dat bijvoorbeeld belgen ook aangeduid worden als alochtoon in de kencijfers van bijvoorbeel het uwv, maar dit was in de jaren negentig van de vorige eeuw.
 
Ze hebben tegenwoordig elektrische treinen en trams, maar ondanks de huidige elektra rekeningen nog wel betaalbaar hoor. Een auto is ook niet goedkoop tegenwoordig met de huidige benzine prijzen
Vanaf 1 juli gaat de overheidskorting er ook nog af dan wordt het boven de 2 euro per liter
 
Terug
Bovenaan Onderaan