Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben misschien in de buurt van Den Haag vandaag en als 1 van de volgende dames aanwezig is, wil ik omrijden. Een berichtje hier als ze gesignaleerd zijn, zou zeer gewaardeerd worden!

Jessica (Barbie), Doubletstraat
Theresa, Doubletstraat
Sonja, Geleenstraat
Wendy, Geleenstraat
 
Ben misschien in de buurt van Den Haag vandaag en als 1 van de volgende dames aanwezig is, wil ik omrijden. Een berichtje hier als ze gesignaleerd zijn, zou zeer gewaardeerd worden!

Jessica (Barbie), Doubletstraat
Theresa, Doubletstraat
Sonja, Geleenstraat
Wendy, Geleenstraat
Sonja aanwezig vanaf 19.30
 
Laatst bewerkt:
doubie is de laatste tijd wel erg leeg veel ramen gesloten weinig roemeense poppetjes, Ik heb wel Irina, haar zusje Emma bij 5K1/2 gezien, Lorie was bij 4k1 wel aanwezig, de nieuwe sonja natuurlijk, lolita Eda met mooie tietjes maar kan heel slecht pijpen die was wel aanwezig, weet iemand wie op de kamer van Ruby nu zit 4K4 de ramen gingen heel snel open en weer dicht, ow ja Kim was ook aanwezig bij K12 met haar mooie brilletje
 
Ben misschien in de buurt van Den Haag vandaag en als 1 van de volgende dames aanwezig is, wil ik omrijden. Een berichtje hier als ze gesignaleerd zijn, zou zeer gewaardeerd worden!

Jessica (Barbie), Doubletstraat
Theresa, Doubletstraat
Sonja, Geleenstraat
Wendy, Geleenstraat
Wendy is momenteel aanwezig.
 
Daar is al een topic over

50 euro ja met het bezoek meegerekeend dit kan nooit 😄🤣
 
Was net even bij de Doubletstraat en zag overal al briefjes van de Gemeente 9nder de ruitenwissers liggen bij auto's zonder vergunning. Den Haag begint een triest zooitje te worden. Begin me een gepest jongetje te voelen door al die hoge pietjes.
Maar er is hoop, Richard de Mos, gaat zich hard maken voor al die hardwerkende hoerenlopers in de hofstad.
 
Maar er is hoop, Richard de Mos, gaat zich hard maken voor al die hardwerkende hoerenlopers in de hofstad.
Hij is ook me laatste vertrouwen voor Den Haag. Wist niet dat Den Haag in zo weinig tijd, paar jaar. Zo erg achteruit kan gaan. Ander volk eerst en de hardwerkende wordt zonder vaseline door een strap on genomen.
 
Was net even bij de Doubletstraat en zag overal al briefjes van de Gemeente 9nder de ruitenwissers liggen bij auto's zonder vergunning. Den Haag begint een triest zooitje te worden. Begin me een gepest jongetje te voelen door al die hoge pietjes.
Hoe was de bezetting in de Doub, al veel dames terug van reces. of nog steeds uitgestorven?
 
Te triest voor woorden wat er hier allemaal in Den Haag gebeurt. Fout op fout, op fout. En dat noemen ze dan de stad van vrede en recht😆 regio15 en omroep west bewijzen het tegendeel.
Het kan nog erger, in Amsterdam hebben ze zelf een groenlinks Burgermeester(es)
Ik geloof dat dat wel een dieptepunt is, in de historie van de burgervaders en moeders van de hoofdstad.
 
Was eerst uitgestorven. Toen ff een rondje Geleenstraat gedaan daar stond niet veel. Daarna weer terug naar de Doub en was de bezetting al iets beter. Maar was nog wat vroeger, rond 12.30. Dus er staat wel wat leuks, maar niet echt een volle bezetting.
misschien ga ik binnenkort ook weer eens een kijkje nemen als ik in de buurt ben. De laatste keer dat ik er was, kon ik niks naar mijn zin vinden, en ben dan maar naar huis gegaan, gaf mij op de een of andere manier een goed gevoel. Beter dan dat je achteraf denkt van, jezus, heb ik het daarmee gedaan ;)
 
misschien ga ik binnenkort ook weer eens een kijkje nemen als ik in de buurt ben. De laatste keer dat ik er was, kon ik niks naar mijn zin vinden, en ben dan maar naar huis gegaan, gaf mij op de een of andere manier een goed gevoel. Beter dan dat je achteraf denkt van, jezus, heb ik het daarmee gedaan ;)
Zonde van je geld ook als je je laat verkrachten door een dikke negerin terwijl je eigenlijk een jong grietje van onder de 60kg op je dop wil😜
 
Zonde van je geld ook als je je laat verkrachten door een dikke negerin terwijl je eigenlijk een jong grietje van onder de 60kg op je dop wil😜
Weet je wat de overeenkomst is met een dikke negerin en een Lada?
Als je er naast loopt, loop je voor lul.
Maar als je er in rijd, dan rij je best lekker.
 
Zonde van je geld ook als je je laat verkrachten door een dikke negerin terwijl je eigenlijk een jong grietje van onder de 60kg op je dop wil😜
Ik vraag me af of jullie deze termen in het echt gebruiken en binnen deze diverse samenleving. Waarschijnlijk alleen binnen gesloten kringen 🤔. Er zijn veel nettere manieren om andere groeperingen te omschrijven.
 
Ik vraag me af of jullie deze termen in het echt gebruiken en binnen deze diverse samenleving. Waarschijnlijk alleen binnen gesloten kringen 🤔. Er zijn veel nettere manieren om andere groeperingen te omschrijven.
Vindt dat je als wandelbroeders onder elkaar gewoon je zelf kan zijn. Tuurlijk zou ik op werk niet tegen iedereen deze termen gebruiken zoals bij klanten, maar gebruik ze wel bij me collega's. Mensen om me heen zijn niet anders van me gewend.

Begrijp jou wel, en zou zo ook natuurlijk niet tegen de cassiere of tegen een voorbijganger praten. Maar vindt dat we als wandel broeders onder elkaar gewoon jezelf kan zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan