Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ok thanx. Ik weet dat ze er al een tijdje staat maar nooit geen aandacht aangegeven totdat ik haar zag lopen de straat uit dan zien ze er toch anders uit. zeg maar casual :oops:
Wel grappig dat je dit zegt tom. Heb dat zelf ook wel dat als de dames wat meer casual gekleed zijn ze toch meer opvallen op een of andere manier. Raar eigenlijk
 
Wel grappig dat je dit zegt tom. Heb dat zelf ook wel dat als de dames wat meer casual gekleed zijn ze toch meer opvallen op een of andere manier. Raar eigenlijk
Heb ik ook wel hoor, vaak is dat gewoon mooier en spannender dan half naakt.
Vrouwen in bikini loop ik amper warm voor, maar een strakke legging breek ik bijna m'n nek.
 
Heb ik ook wel hoor, vaak is dat gewoon mooier en spannender dan half naakt.
Vrouwen in bikini loop ik amper warm voor, maar een strakke legging breek ik bijna m'n nek.
Precies, Ik denk dat meer mannen dat hebben. Ik loop al wat langer mee maar vroegguh stonden veel dames in lingerie of zoals de veelbesproken Ebru iets doorschijnend over de lingerie dat je niet alles ziet maar toch genoeg :D. Dat veel dames in bikini staan dat wind mij ook niet zo op. maar nog ff weet iemand de dienstverlening van de dame op 75,k1 in de avond?
 
Precies, Ik denk dat meer mannen dat hebben. Ik loop al wat langer mee maar vroegguh stonden veel dames in lingerie of zoals de veelbesproken Ebru iets doorschijnend over de lingerie dat je niet alles ziet maar toch genoeg :D. Dat veel dames in bikini staan dat wind mij ook niet zo op. maar nog ff weet iemand de dienstverlening van de dame op 75,k1 in de avond?
Vaak als dames erg slank zijn, wind het mij ook niet op als ze in bikini staan. Maar het kan ook andersom, er zijn ook dames die je nauwelijks herkent zonder hun werkkleding, Lisa (met de beer) is daar een goed voorbeeld van. Casual gekleed ziet er best dik uit, en valt het ook op dat ze klein is. Terwijl ze in haar werkoutfit er geil uit ziet.

Ik weet welke dame je bedoeld Tom 75k1 voorheen witte passage, ze is mij ook opgevallen, en ik heb een paar weken geleden getwijfeld om bij haar naar binnen te gaan, maar iets hield me tegen.
 
Vaak als dames erg slank zijn, wind het mij ook niet op als ze in bikini staan. Maar het kan ook andersom, er zijn ook dames die je nauwelijks herkent zonder hun werkkleding, Lisa (met de beer) is daar een goed voorbeeld van. Casual gekleed ziet er best dik uit, en valt het ook op dat ze klein is. Terwijl ze in haar werkoutfit er geil uit ziet.

Ik weet welke dame je bedoeld Tom 75k1 voorheen witte passage, ze is mij ook opgevallen, en ik heb een paar weken geleden getwijfeld om bij haar naar binnen te gaan, maar iets hield me tegen.
Klopt denk dat t meer iets is dat toepasselijk is bij slankere dames. Bij lisa heb ik t zelfde namelijk
 
@Rony80 . Iets houd mij ook tegen omdat in Passage 31, k5 of k6 niemand naar binnen zag gaan en nu zit ze op 75,k1 en gisteren zag ik ook niemand naar binnen gaan terwijl ik kleine Tommie graag wil voorstellen en niet wil teleurstellen.

@f4fun . Ik ben voor de Lockdown een keer bij haar binnen geweest en meerdere malen bij Dilara (ondertussen heeft ze haar nickname verandert in ik Aysin ofzo, adverteert ook op Kinky deze laatste). Dilara vertelde mij dat ze naar Den Haag kwamen omdat Alkmaar tegen viel maar ze staan al een tijd in Den Haag. Dilara vertelde mij ook dat Ebru haar zus is.
 
@Rony80 . Iets houd mij ook tegen omdat in Passage 31, k5 of k6 niemand naar binnen zag gaan en nu zit ze op 75,k1 en gisteren zag ik ook niemand naar binnen gaan terwijl ik kleine Tommie graag wil voorstellen en niet wil teleurstellen.
ik heb een beetje het zelfde met haar, ze zat wel altijd heel vriendelijk te glimlachen naar mij. Inderdaad zijn haar gordijnen niet veel dicht,
 
Hoe was de bezetting in de straten? @Mario357
Wou het net posten, Geleen heel veel gordijntjes dicht verder weinig dames, bijna geen wandelaars, iedereen met een dikke lul naar Max aan het kijken zeker? Persoonlijk wordt ik opgewonden van een mooie dame, niet van een jong ventje in een snelle auto ? 122 k10 stond een blonde maar was een beetje angstig toen ik naar haar toeliep. Hunse zat bijna niemand, passage niet in geweest. Passage 110 alle gordijntjes dicht, zag geen bordje Albanie wel een fles voor het raam...
Doub was het iets drukker, en zelfde als gister, voldoende keus (voor mij) ? wel andere dame bezocht.
 
Die blonde van 122 k10 is trouwens niet mijn type, wel even praatje mee gemaakt. Ze had, althans voor mij, wel slecht nieuws Nicole van 122 k12 komt niet meer terug, was ik wel effe doodziek van toen ze dat zei ? ze werkt nog wel maar ergens anders en ze wist niet waar ze nu werkt, of ze wilde het niet zeggen...
Als iemand het weet mag je het doorgeven ?
 
Net ene Eva uit Roemenie bezocht, ze zat op volgens mij nr 10, witte ruimte met 4 ramen naast elkaar waar al die Roemeense dames staan.
Heb even gezocht, maar volgens mij geen topic over haar. Zeer lange (1.70+hakken), ietwat volle blonde dame.
40 euro gedaan, bezoek was niet heel bijzonder maar ze was wel erg vriendelijk, uitendelijk wel klaargekomen, maar kans op herhaling laag.

Ik zag trouwens tegenover de Roemeense dames bij de brede kamers (volgens mij nr 7) twee dames in een kamer. Beide blond, 1 was iets magerder en de ander was iets langer en goed gebruind, vrij vol ook. Ik herkende haar niet, maar ik ben dan ook sinds de pandemie uitbrak niet meer gaan wandelen.
Iemand die de lange volle blonde dame herkent?
 
@Eagle99 . Die Eva daar was ik ook benieuwd naar maar ik had al een vermoeden want hoe snel alle mannen naar binnen gaan hoe snel ze er weer uitgewerkt worden. Deze dame heeft een paar memmen. Gisteren moest ik wel lachen, ze weet dat ze de mannen naar binnen hengelt en gisteren waren de andere dames van dat pand bezet en zei was de enige maar ze was een beetje sensueel aan het dansen en dan kwamen er weer een groepje heren langs en die stopten dan bij kamer 1 en dan wanneer ze stopten ging ze dansend naar raam 2 zodat de heren ook naar raam 2 moesten lopen en als ze voor raam 2 stonden dan ging zei weer naar raam 3 en dat ging zo eventjes door. Het was echt een lullig gezicht.:ROFLMAO: Doublethopper zei dat ze in de Geleen had gezeten.
Die er tegenover staat die had ik ook al beschreven een aantal berichten terug maar nog geen reactie op ik vermoed dat dit ook zo`n zelfde is als de Eva die jij hebt bezocht.
 
In totaal waren er ongeveer 30 dames.
Antonia was er ook, maar later begonnen.
Overigens heb ik volgens mij niemand op 122 k10 gezien, wel Adela op k11.
was toch derde raam vanaf de weteringkade gezien? 1e raam staat bordje te huur, 2e raam was leeg, of ik wordt blind?‍? ze had behoorlijk wat make-up op, je zag door de make-up heen dat ze niet echt een egaal gezichtje had. Blond tussen de 20 en 25 schat ik, rond 15.00 uur. En rond die tijd was de kamer van rebecca (86) leeg, stond ook (nog) geen bordje. En 30 dames? zou kunnen dan waren er waarschijnlijk 25 bezet toen ik er was, of ze trekken snel de gordijntjes dicht als ze mij zien ? stond wel een mannetje of 6, 7 op een rijtje aan de overkant van 122, misschien hopende dat er een gordijntje open ging...?
 
@Mario357
Ik denk niet dat je blind bent, maar achter het 2e raam van 122 vanaf de Weteringkade stond echt Adela.
En ik had het over Rebecca van 84.
2 op 72, 2 op 74, 2 op 84, 2 op 86, 2 op 96, 2 op 98, 5 op 110, 3 op 122, 1 of 2 op 126a, 2 op 128, 2 op 45, 4 op 23/51 en 4 op Hunsestraat 37 is totaal ruim 30.
 
@Eagle99 . Die Eva daar was ik ook benieuwd naar maar ik had al een vermoeden want hoe snel alle mannen naar binnen gaan hoe snel ze er weer uitgewerkt worden. Deze dame heeft een paar memmen. Gisteren moest ik wel lachen, ze weet dat ze de mannen naar binnen hengelt en gisteren waren de andere dames van dat pand bezet en zei was de enige maar ze was een beetje sensueel aan het dansen en dan kwamen er weer een groepje heren langs en die stopten dan bij kamer 1 en dan wanneer ze stopten ging ze dansend naar raam 2 zodat de heren ook naar raam 2 moesten lopen en als ze voor raam 2 stonden dan ging zei weer naar raam 3 en dat ging zo eventjes door. Het was echt een lullig gezicht.:ROFLMAO: Doublethopper zei dat ze in de Geleen had gezeten.
Die er tegenover staat die had ik ook al beschreven een aantal berichten terug maar nog geen reactie op ik vermoed dat dit ook zo`n zelfde is als de Eva die jij hebt bezocht.
Ik had toch antwoord gegeven??
Alexia, Alexa Alexandra of zoiets.
Droeg voorheen een bril.
Ze zei dat ze uit Albanië kwam en ze heeft wel gevoel voor humor.
 
Rebecca van Geleenstraat 84.k2 is weer terug.
Dat is zeker niet de Rebecca die voorheen ook in de St Annenstraat in A'dam werkte. Dat was namelijk mijn favoriet van de Wallen en ze woonde in Den Haag. Toen het vlak voor de zoveelste lockdown heel stil was in haar straatje zei ze wel eens tegen me dat ze ook wel in Den Haag werkte en dat dat in die periode beter was qua klandizie.
Doordat die St. Annenstraat is dicht gegaan en de laatste lockdown erg lang duurde had ik de indruk dat ze niet meer terug kwam......is dat deze dame? Blond/bruin haar, relatief kleine dame met natuurlijke cup D....zal wel niet he? Of, toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan