Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een paar weken geleden voor het laatst gezien op maandag overdag. 'S-Avonds ben ik er nooit, maar ik had begrepen dat ze afgelopen vrijdag zou komen werken.
Als ze er is staan er altijd wat spullen bij haar raam.
 
Ik ga me vandaag richten hier op onze forum naar een van de vaste wandelaars die ALTIJD rondlopen in de doub. Als ik zeg altijd, bedoel ik ook altijd. We kennen allemaal de lange, die zie ik vrijwel nergens naar binnen gaan en de dames ondervinden aan hem geen last. Overigens is er nog een andere wandelaar die er altijd is, wat klein, en doet me denken aan Sjaakie van Flodder +20kg.
Deze vent liep gisteren in de 31p en kneep ongevraagd in de billen van de dame die werkzaam was in 31p k100. Zij was hier niet van gediend en gaf je een schreeuw.

Ik weet dat je dit leest, raak vrouwen niet zomaar aan. Hoe je het ook bedoeld....... Vind je de dame lekker, lak een paar tientjes en geniet van haar. Blijf anders thuis!
 
Mooi is dat , in Antwerpen heb je ook van die personen, lopen er 3 x in de week 6 uur rond. Kunnen je van alles vertellen of een dame goede of slechte service geeft.
Best aardige personen.
Maar gaan zelf nooit naar binnen.
Heel bijzonder is dat.
Ik had zelf een tante die ging zelf nooit op reis , maar ze kon je van alles vertellen over de diverse vakantielanden ( gezien op TV).
Beetje dat idee
 
Ik ga me vandaag richten hier op onze forum naar een van de vaste wandelaars die ALTIJD rondlopen in de doub. Als ik zeg altijd, bedoel ik ook altijd. We kennen allemaal de lange, die zie ik vrijwel nergens naar binnen gaan en de dames ondervinden aan hem geen last. Overigens is er nog een andere wandelaar die er altijd is, wat klein, en doet me denken aan Sjaakie van Flodder +20kg.
Deze vent liep gisteren in de 31p en kneep ongevraagd in de billen van de dame die werkzaam was in 31p k100. Zij was hier niet van gediend en gaf je een schreeuw.

Ik weet dat je dit leest, raak vrouwen niet zomaar aan. Hoe je het ook bedoeld....... Vind je de dame lekker, lak een paar tientjes en geniet van haar. Blijf anders thuis!
Ziet deze man er onverzorgd uit?
Mis een paar tanden, en altijd in een vieze joggingbroek en mag hij zijn haar ook wel eens wassen en vaak een paar dagen niet geschoren.
Ik heb deze man ook wel eens vuilniszakken uit kamers zien dragen op de doublet, ik dacht altijd dat hij voor de raamexploitanten werkte.
 
Laatst bewerkt:
Ziet deze man er onverzorgd uit?
Mis een paar tanden, en altijd in een vieze joggingbroek en mag zijn haar ook wel eens wassen en vaak een paar dagen niet geschoren.
Ik heb deze man ook wel eens vuilniszakken uit kamers zien dragen op de doublet, ik dacht altijd dat hij voor de raamexploitanten werkte.
We hebben het over dezelfde. Altijd in de weer met z'n telefoon.
 
We hebben het over dezelfde. Altijd in de weer met z'n telefoon.
Wat een viespeuk, dat hij zomaar in de billen van een dame knijpt, had ik toch niet van hem verwacht. Zo zie je maar weer

Is Jenny Doublet 26a k3 (blanke latina, grote borsten) er al weer? Moet van ver komen dus reactie wordt erg op prijs gesteld
Ik heb haar vanavond gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan