Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En wanneer ben je een ''goede" klant?
Ik denk bij de meeste dames als je een vaste klant bent die veel betaald.
Er zijn klanten die 2 uur binnen blijven of soms wel langer, die krijgen ongetwijfeld wel de nummer.

Maar het hoeft niet altijd zo te zijn, ik kreeg de nummer van Andra (prive nummer zelfs), maar ik kwam altijd voor €50, ik was geen goed betaalde klant. Waarom ze het gaf weet ik ook niet?🤷‍♂️ Waarschijnlijk vond ze de seks met mij altijd geweldig😂.
 
Over het geven van telefoonnummers gesproken, mijn ervaring is dat het heel verschillend per dame is. Bij een dvp waar ik 10 jaar vaste klant van was (helaas is ze gestopt) kreeg ik nooit haar nummer omdat ze daar slechte ervaringen mee had. Bij 3 anderen kreeg ik wel hun nummer, bij 2 duurde het wel een paar jaar maar die derde gaf het uit zichzelf al na 5 bezoekjes. En ik ben bij niemand een klant voor veel geld, gewoon het instaptarief en blijf een minuut of 20 vaak. Dus ze geven het niet alleen aan mannen waar heel veel aan te verdienen valt.
 
@Rony80 Dat zou ik ook zo doen als ik graag ter plekke wel zie bij wie ik ga, dus dat snap ik helemaal. Ik ga graag vaker naar een paar dezelfde en die zijn op verschillende dagen vrij. Dus nu kan ik altijd vragen of ze die dag werkt en krijg ook altijd antwoord, alleen niet als ze plotseling op vakantie zijn. Met 1 van de 3 houd ik dan nog wel contact, een beetje dan.
 
@Rony80 Dat zou ik ook zo doen als ik graag ter plekke wel zie bij wie ik ga, dus dat snap ik helemaal. Ik ga graag vaker naar een paar dezelfde en die zijn op verschillende dagen vrij. Dus nu kan ik altijd vragen of ze die dag werkt en krijg ook altijd antwoord, alleen niet als ze plotseling op vakantie zijn. Met 1 van de 3 houd ik dan nog wel contact, een beetje dan.
precies, als je graag een bepaalde dame wilt bezoeken en je moet daar een eind voor rijden, dan is het alleen maar makkelijk, als je van te voren kan vragen of ze op een bepaalde dag en tijdstip aanwezig is.
Voor mij zit een groot deel van de spanning van een ramenbuurt, het slenteren langs de ramen, een kort praatje maken met dames.
Maar het is wel zo, dat ik wel een aantal dames hebt, die bij mij een streepje voor hebben, en die ik met tussenpozen bezoek.
 
Ik vraag vrijwel altijd om telefoonnummers, en krijg ze ook bijna altijd (en ik ben maar een gewone doorsnee-klant).
Ik gebruik die nummers echter maar zelden . Het is meer met de gedachte "wie weet is dat nog eens handig".
Normaal ga ik naar de straat en ik zie dan wel bij wie ik langsga. Af en toe maak ik een afspraak als ik echt zin heb in een specifieke dame.
Ik heb dus een hele lijst telefoonnummers waar ik nog nooit iets mee gedaan heb :LOL:
 
Laatst bewerkt:
kan je aangeven waar jij haar hebt ontmoet? Vooraan, midden of achteraan de straat, even of oneven zijde, middag of avond? wellicht kunnen de forumleden jou verder helpen
 
Over het geven van telefoonnummers gesproken, mijn ervaring is dat het heel verschillend per dame is. Bij een dvp waar ik 10 jaar vaste klant van was (helaas is ze gestopt) kreeg ik nooit haar nummer omdat ze daar slechte ervaringen mee had. Bij 3 anderen kreeg ik wel hun nummer, bij 2 duurde het wel een paar jaar maar die derde gaf het uit zichzelf al na 5 bezoekjes. En ik ben bij niemand een klant voor veel geld, gewoon het instaptarief en blijf een minuut of 20 vaak. Dus ze geven het niet alleen aan mannen waar heel veel aan te verdienen valt.
Ik wil geen nummers omdat ik daar slechte ervaringen mee heb.

Mijn ervaring is dat veel dames heel selectief omgaan met antwoorden..
Als ze zonder klanten zitten krijg je reactie, maar als ze het druk hebben nemen ze niet de moeite om even netjes een berichtje terug te sturen.
Ook kom je snel in de verleiding om eens een berichtje te sturen wat niet afspraak gerelateerd is (bij dames die je vaak bezoekt en een goede klik mee hebt) en dat gaat vroeg of laat ook meestal niet goed.

Komt nog bij dat de meeste zeer slecht Engels schrijven, dus mis communicatie is ook een ding.
 
Ik wil geen nummers omdat ik daar slechte ervaringen mee heb.

Mijn ervaring is dat veel dames heel selectief omgaan met antwoorden..
Als ze zonder klanten zitten krijg je reactie, maar als ze het druk hebben nemen ze niet de moeite om even netjes een berichtje terug te sturen.
Ook kom je snel in de verleiding om eens een berichtje te sturen wat niet afspraak gerelateerd is (bij dames die je vaak bezoekt en een goede klik mee hebt) en dat gaat vroeg of laat ook meestal niet goed.

Komt nog bij dat de meeste zeer slecht Engels schrijven, dus mis communicatie is ook een ding.
Ja dat begrijp ik @Ted als dat je ervaringen zijn. Dan zou ik ook niets meer sturen als ik regelmatig geen antwoord kreeg.
Ik krijg van de 3 die ik een appje stuur altijd antwoord, alleen als ze ineens op vakantie gaan niet.
Maar ok ik heb mezelf ook jarenlang vermaakt met geen enkel tel.nr. dus dat is ook geen punt.
 
Ik vraag vrijwel altijd om telefoonnummers, en krijg ze ook bijna altijd (en ik ben maar een gewone doorsnee-klant).
Ik gebruik die nummers echter maar zelden . Het is meer met de gedachte "wie weet is dat nog eens handig".
Normaal ga ik naar de straat en ik zie dan wel bij wie ik langsga. Af en toe maak ik een afspraak als ik echt zin heb in een specifieke dame.
Ik heb dus een hele lijst telefoonnummers waar ik nog nooit iets mee gedaan heb :LOL:
Ik heb ook een stuk of 10 telefoonnummers maar die gebruik ik ook nooit omdat er altijd wel 1 aanwezig is en als ik van te voren ga appen of ze aanwezig is dan voel ik me ook verplicht om daar langs te gaan terwijl je op het moment suprême misschien bij een andere langs wil gaan, maar het is altijd handig als je specifiek voor een bepaalde dame langs wil gaan.
Alle dames hebben eigenlijk wel een telnr voor klanten dus zo bijzonder vind ik het niet als ze dat geven, het is niet als een dame die je in het dagelijkse leven tegen komt en haar nummer geeft, het gaat hier om betaalde sex
 
Ja dat begrijp ik @Ted als dat je ervaringen zijn. Dan zou ik ook niets meer sturen als ik regelmatig geen antwoord kreeg.
Ik krijg van de 3 die ik een appje stuur altijd antwoord, alleen als ze ineens op vakantie gaan niet.
Maar ok ik heb mezelf ook jarenlang vermaakt met geen enkel tel.nr. dus dat is ook geen punt.
Daar doel ik ook op.. alleen als het hun uitkomt antwoorden ze.
Op zich uiteraard geen probleem, maar zet dit dan in je whatsapp status, of zet je werktelefoon uit.

Wel lezen maar niet antwoorden als je niet werkt vind ik niet handig.
 
Daar doel ik ook op.. alleen als het hun uitkomt antwoorden ze.
Op zich uiteraard geen probleem, maar zet dit dan in je whatsapp status, of zet je werktelefoon uit.

Wel lezen maar niet antwoorden als je niet werkt vind ik niet handig.
Klopt idd , van een 2 tal dames heb ik hun privé nummers ooit spontaan gekregen en hebben ook regelmatig privé contact ,dit is echter meer uitzondering dan regel . Soms op de bonnefooi gaan is avontuurlijker.
 
Daar doel ik niet op @Ted nogmaals bij mij geven ze wel antwoord, die keren dat ze op vakantie zijn dat is maar heel weinig. Meestal hebben ze dat eerder al gezegd, dus weet ik al dat zij er een tijdje niet is.
Het zal misschien ook wel een bepaalde groep zijn, ik praat over de jonge Oost Europa vrouwen..
En het is ook zeker niet altijd zo, maar over het algemeen vind ik dat ze slecht communiceren met hun klanten (mij dus).
 
Terug
Bovenaan Onderaan