Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dank. Zondagavond dan neem ik aan? Is zij deze weken nog wel gesignaleerd? Want als ze op vakantie is dan staat deze knul daar weer voor Jan met de korte achternaam. Dan doe ik weer n andere die dan toch weer tegenvalt. 🤣
Ik heb haar (Sonja dus) vanavond (vrijdagavond) gezien.
Ze stond zelfs een kwartier vrij :D, rond 19 uur.
 
Ik ben er al eens geweest en vond het fantastisch. Ik wil dat nog een keer! Haha

Ik begrijp hieruit dat ik dus beter zondag kan gaan dan morgen. Nouja ze is er in ieder geval dus dan moet ik de gok maar nemen. Ik lees in dit topic alleen wel dat ze vaak do vr za werkt. Wat is wijsheid...
 
Ik ben er al eens geweest en vond het fantastisch. Ik wil dat nog een keer! Haha

Ik begrijp hieruit dat ik dus beter zondag kan gaan dan morgen. Nouja ze is er in ieder geval dus dan moet ik de gok maar nemen. Ik lees in dit topic alleen wel dat ze vaak do vr za werkt. Wat is wijsheid...
Jij kunt beter haar 06 nummer pakken volgende keer anders blijf je telkens voor jan lul naar den haag te rijden vrees ik
 
Gisteren in de Doubletstraat ben ik helaas weer iemand tegen gekomen die mij probeert uit te dagen.. als hij voorbij loopt zegt hij kankerlelijk ,of zo lelijk heb ik ze nog niet gezien jullie nederlanders,probeer hem te negeren wat heel moeilijk is in Alkmaar ben ik hem ook al eens tegen gekomen buitenlandse man van rond de 45 met baardje en petje en loopt met z'n handen in z'n zakken..
 
Gisteren in de Doubletstraat ben ik helaas weer iemand tegen gekomen die mij probeert uit te dagen.. als hij voorbij loopt zegt hij kankerlelijk ,of zo lelijk heb ik ze nog niet gezien jullie nederlanders,probeer hem te negeren wat heel moeilijk is in Alkmaar ben ik hem ook al eens tegen gekomen buitenlandse man van rond de 45 met baardje en petje en loopt met z'n handen in z'n zakken..
Gewoon niet op reageren, klink in mijn ogen als een verdwaalde junk.
 
Hoe is jullie ervaring met bezetting als het slecht weer is. Veel meiden de instelling van 'op slecht weer kun je je kleden' of beetje uitgestorven?
Regenachtige avonden zijn uit mijn ervaring de beste voor wandelen. Voornamelijk omdat het al de vervelende hangjongeren afschrikt.

Neem een paraplu mee en geniet van!
 
Eind van de middag op de Hunsestraat nr 4 geweest, denk zo ongeveer het middelste raam.
Een erg mooie petit blonde dame getroffen, een 1,50 tot 1,60 lengte.
Naar eigen zeggen Israëlische komaf, slechts paar dagen hier. Ze heeft ook wel iets Oosters, een exotische verschijning.
Geloof dat ze zich Elisabeth noemt, ik was te impressed om de naam gelijk te onthouden, zou gelijk mee willen naar haar thuisland. Wat een sexdrive, denk een echte nymphomania om maar zo te zeggen.
Dit was mijn beste ervaring tot zover in 2023....
Zo snel geen linkje gevonden, iemand bekend met haar?
Of ik zit verkeerd met dr naam?
 
Eind van de middag op de Hunsestraat nr 4 geweest, denk zo ongeveer het middelste raam.
Een erg mooie petit blonde dame getroffen, een 1,50 tot 1,60 lengte.
Naar eigen zeggen Israëlische komaf, slechts paar dagen hier. Ze heeft ook wel iets Oosters, een exotische verschijning.
Geloof dat ze zich Elisabeth noemt, ik was te impressed om de naam gelijk te onthouden, zou gelijk mee willen naar haar thuisland. Wat een sexdrive, denk een echte nymphomania om maar zo te zeggen.
Dit was mijn beste ervaring tot zover in 2023....
Zo snel geen linkje gevonden, iemand bekend met haar?
Of ik zit verkeerd met dr naam?
Is denk ik inderdaad Elisabeth en komt, meen ik me te herinneren, uit Spanje. Ze is de afgelopen jaren vaker geweest op de Hunsestraat 4 (midden), maar soms ook weer maanden niet. Ze was pas geleden bijvoorbeeld een half jaar naar Suriname geweest. Ze is erg petite, een heel goede inzet, spreekt redelijk Engels. Als ze een opvallend gebit heeft (beetje overbite), is het dezelfde dame waar jij het over hebt Dinandus….
 
Dan is het dus
Is denk ik inderdaad Elisabeth en komt, meen ik me te herinneren, uit Spanje. Ze is de afgelopen jaren vaker geweest op de Hunsestraat 4 (midden), maar soms ook weer maanden niet. Ze was pas geleden bijvoorbeeld een half jaar naar Suriname geweest. Ze is erg petite, een heel goede inzet, spreekt redelijk Engels. Als ze een opvallend gebit heeft (beetje overbite), is het dezelfde dame waar jij het over hebt Dinandus….
Dan is het dus Anna/Elisabeth.
Wordt ook besproken op het nzc forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan