Recensie Joanna (DR), Den Haag, Doubletstraat 31K1 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
319
19/02/23
570
15
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kon nog geen recensie vinden van deze Dominicaanse blonde publieke dame. Ze wisselt vaak per kamer en stond vandaag in kamer 31K1.
Heb bijna geen woorden met der gewisseld omdat het leek alsof ze geen Engels of Nederlands kon. Dus de sfeer was niet aanwezig, wat ik erg zonde vond.
Nadat ik klaar was heeft ze haar genotsgleufje niet uitgespoeld wat niet erg hygiënisch is..... jammer.
Wat ze deed, dat deed ze goed. Maar ik heb wel betere in de Doubletstraat gehad.
 
Ik Denk dat we het over dezelfde hebben ....vandaag op 25k7
Sprak een beetje engels wat ik niet verstond, veel tatoes...maar volgens mij de 40 ruim gepasseerd.
Al een paar keer naar gekeken....vond dat ze toch wat had ook al heeft ze menig strenge winter mee gemaakt.
Een paar grote siliconen stress ballen van voren ..
Ze begin met een knuffel waar ik wel een liefhebber van Ben en waar ze een goed lichaam voor heeft
Verder was het voorspel niet de moeite waard.
Condoom over slappe pik. Pijpen niet indrukwekkend, Dan zijn bovenop maar ze wilde Al snel van positie veranderen
Ik gaf aan nog even van haar billen te willen genieten .. .die zijn echt Lekker ..nou er konden nog dertig seconden vanaf
Toen doggie....eerlijk is eerlijk prachtig uitzicht. Van achteren is alles prima in order.
Plat doggy ging niet echt van harte...terwijl dat wel.mijn favoriet is zeker met lekkere latina billen

Ik kan niet helpen te vergelijken met mirella. Ze hebben iets overeenkomstig in het gezicht.
Maar mirella is vele malen beter.

Dit was geen slechte ervaring maar ook niet voor herhaling vatbaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan