Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Let op om de hoek van Groenewegje en Koningstraat.
Vandaag loop ik weg van Doubletstraat, en daar om deze hoek zie ik een Aziatische dame rond 40-50, veel makeup en designer tas (nep Gucci of iets) , ik loop richting haar (ik ga weg) en ze zegt tegen mij "zullen we samen iets gezellig doen?".... Uh denk ik niet.
Weet niet wie ze is of wat ze wil maar kijk uit jongens. Volt beetje vreemde, misschien straat prostitutie of scammer , weet ik niet...
 
Oké snap het, iemand telefoonnummer toevallig dan?
Hé wijsneus ,jij vraagt telkens hetzelfde of een desbetreffende dame er is ,loop erlangs maak een afspraak en vraag haar telnr. Makkelijker kan niet , easy!
Let op om de hoek van Groenewegje en Koningstraat.
Vandaag loop ik weg van Doubletstraat, en daar om deze hoek zie ik een Aziatische dame rond 40-50, veel makeup en designer tas (nep Gucci of iets) , ik loop richting haar (ik ga weg) en ze zegt tegen mij "zullen we samen iets gezellig doen?".... Uh denk ik niet.
Weet niet wie ze is of wat ze wil maar kijk uit jongens. Volt beetje vreemde, misschien straat prostitutie of scammer , weet ik niet...
Klinkt wel spannend 🫣🫨
 
forse dame met grote billen?
Nog wat aanraders voor op de Doub? Hoor het graag.


@Asser12 Hier een welgemeend 5 december kodo-tje voor je : Om te beginnen 3 'dikkebillenvrouwen" die op jouw verlanglijstje horen te staan en ik verzeker je dat je na gedane zaken hun kamertje voldaan verlaat.
Voor jouw gemak hebben ze allen een naambordje voor hun raam ...






Naar aanwezigheid en 'dikbillen' vragen ,
Je behoort in het geheel niet tot de tragen

Ga bij deze dames eerst maar flink van bil,
Dan is het met jouw gevraag voorlopig stil

Wil je niet langer een "zeurend" lid blijven ,
Begin dan nu eens met recensies schrijven

Dus zet hem op, schrijf je helemaal lens
Voor je het weet barst je hier van de fans

Geef ze een ferme lik+een zoen op hun Tiet
van de Beffende Sint en zijn Baffende Piet .
 
Laatst bewerkt:
Let op om de hoek van Groenewegje en Koningstraat.
Vandaag loop ik weg van Doubletstraat, en daar om deze hoek zie ik een Aziatische dame rond 40-50, veel makeup en designer tas (nep Gucci of iets) , ik loop richting haar (ik ga weg) en ze zegt tegen mij "zullen we samen iets gezellig doen?".... Uh denk ik niet.
Weet niet wie ze is of wat ze wil maar kijk uit jongens. Volt beetje vreemde, misschien straat prostitutie of scammer , weet ik niet...
Ze sprak nederlands?
 
Terug
Bovenaan Onderaan