Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik lees dit heel erg vaak maar kom op heren??? Wij betalen ervoor hè vergeet dat nooit. Dus die dvp mag wel iedereen neuken en afzuigen maar zodra wij het doen wil vrouwtje boos worden nou ik zou haar gewoon zeggen waar het op staat en als ze brutaal zou doen zou ik een jaar lang haar buurvrouwen neuken. Kijken of ze dan nog wat te zeggen heeft.
Het is gewoon kinnesinne, ze zien niet graag dat je een concurrente betaalt en niet haar. Daarom vraag ik altijd haar werktijden dan kan ik op andere dagen makkelijk rondkijken. Anders zwaai ik vriendelijk naar een "ex", ze weten wel dat ze wel meer in de straat bezoeken. Evt. beloof je een andere tijd te komen, en dan ook wel komen. Zo kan even rondkijken wel eens wat duur worden. Ik hou de relatie liever goed en loop een "ex" niet zomaar voorbij.
 
Zoveel vragen hoe heet die dame op nr....Waarom stap je niet op haar af, vraag haar naam en werktijden. Dan kan je haar ook beter bekijken. Wil je niet (direct) dan zeg je gewoon dat je er nog even over moet nadenken. Het verplicht tot niets.
 
Er staat een leuk smal dametje met donker haar op geleenstraat 23 k11. Kan hier geen reviews van vinden en ben toch wel nieuwsgierig. Iemand ondertussen al de stoute schoenen aangetrokken? Iemand een naam?
 
Heeft er iemand ervaring met die Armeense dame van geleen 110p - K6. Dame werkt in de avond, mooie kop met krullen en meestal visnet kouzen aan.
volgens mij bedoel je deze broeder kan het mis hebben broeder @drben
 
volgens mij bedoel je deze broeder kan het mis hebben
Thanks, maar dat is Antiona met Albania bordje. Ze staat in de hoek rechts met zicht op de straat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan