Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemiddag collega wandelaars !

Vraagje Mary Colombiaans in de stenen passage kamer in het hoekje. Ik ben vrijdag bij haar geweest en wil een recensie schrijven maar er zijn meerdere topics over haar met verschillende beschrijvingen. Iemand die kan bevestigen welke Mary het is ? Bezoek was overigens zeer aangenaam

Andere vraag. Iemand ervaring met de Bbw dame redelijk lang die helemaal in de hoek stond voorbij de drank automaat in de grote passage ?

Laatste vraag. Iemand ervaring met soort Hindoestaans lijkende sm oma in de straat ? Staat naast de andere kleine oma. Dank allemaal
 
Laatste vraag. Iemand ervaring met soort Hindoestaans lijkende sm oma in de straat ? Staat naast de andere kleine oma. Dank allemaal
Waarschijnlijk bedoel je Johanna.

 
Goedemiddag collega wandelaars !

Vraagje Mary Colombiaans in de stenen passage kamer in het hoekje. Ik ben vrijdag bij haar geweest en wil een recensie schrijven maar er zijn meerdere topics over haar met verschillende beschrijvingen. Iemand die kan bevestigen welke Mary het is ? Bezoek was overigens zeer aangenaam

Andere vraag. Iemand ervaring met de Bbw dame redelijk lang die helemaal in de hoek stond voorbij de drank automaat in de grote passage ?

Laatste vraag. Iemand ervaring met soort Hindoestaans lijkende sm oma in de straat ? Staat naast de andere kleine oma. Dank allemaal
voor Mary/Rosie had ik een topic aangemaakt , maar later samen laten voegen met topic van Rosie .... Ik zal de moderator vragen om haar topic te herstellen. Ik geef je een seintje als dit gebeurd is en kan je jouw recensie plaatsen. 👍
 
voor Mary/Rosie had ik een topic aangemaakt , maar later samen laten voegen met topic van Rosie .... Ik zal de moderator vragen om haar topic te herstellen. Ik geef je een seintje als dit gebeurd is en kan je jouw recensie plaatsen. 👍
Super ik lees het nu idd terug. Alleen gaat het zeker om dezelfde ? "Mijn" Mary vertelde 4 jaar in Nederland te wonen en Colombiaans te zijn. In de andere topics lees ik dat ze al 25 jaar hier werkt en domenicaanse is ? Ze stond in de stenen passage kamer 10
 
"Mijn" Rosie van passage 11/25 k10 vertelde inderdaad Columbiaans te zijn en vrijdag was haar laatste werkdag voor haar 'vakantie' naar huis. Dit heb ik ook in het weekend van nog 2 collega-wandelaars vernomen.
Ik heb verzoek aan de moderator gedaan om haar topic opnieuw aan te maken.

Je hoort van me ...
Super ik lees het nu idd terug. Alleen gaat het zeker om dezelfde ? "Mijn" Mary vertelde 4 jaar in Nederland te wonen en Colombiaans te zijn. In de andere topics lees ik dat ze al 25 jaar hier werkt en domenicaanse is ? Ze stond in de stenen passage kamer 10

Met veel dank aan de 'moderator van dienst'

Hier is tie dan @Carlito , ben benieuwd naar je belevenis ...
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag collega wandelaars !

Vraagje Mary Colombiaans in de stenen passage kamer in het hoekje. Ik ben vrijdag bij haar geweest en wil een recensie schrijven maar er zijn meerdere topics over haar met verschillende beschrijvingen. Iemand die kan bevestigen welke Mary het is ? Bezoek was overigens zeer aangenaam

Andere vraag. Iemand ervaring met de Bbw dame redelijk lang die helemaal in de hoek stond voorbij de drank automaat in de grote passage ?

Laatste vraag. Iemand ervaring met soort Hindoestaans lijkende sm oma in de straat ? Staat naast de andere kleine oma. Dank allemaal
Die andere kleine oma (Elsa) was er dus vandaag?
 
Is er een topic over Eda ? Als er niets is ga ik topic doen, het was niet een goeie ervaring.
Ze was er middag vandag. Doubletstraat 22A , kleine Romeinse 155 cm hoge of zo, rond 20-25 jaar oud, siliconen borsten, donker haar. (Volgens mij nieuwe dame , het is niet die petite Bianca dat werkt 's avonds al jaren lang en dat danst vaak bij het raam).
 
Goedemiddag collega wandelaars !

Vraagje Mary Colombiaans in de stenen passage kamer in het hoekje. Ik ben vrijdag bij haar geweest en wil een recensie schrijven maar er zijn meerdere topics over haar met verschillende beschrijvingen. Iemand die kan bevestigen welke Mary het is ? Bezoek was overigens zeer aangenaam

Andere vraag. Iemand ervaring met de Bbw dame redelijk lang die helemaal in de hoek stond voorbij de drank automaat in de grote passage ?

Laatste vraag. Iemand ervaring met soort Hindoestaans lijkende sm oma in de straat ? Staat naast de andere kleine oma. Dank allemaal
Mbt Mary/Rosie 11/25K10 is het dit topic geworden…

 
Heren vraagje

Op geleenstraat passage 110 k7 staat een volgens mij roemeens / bulgaarse dame.

Lekker vol figuur nu heb ik het forum afgezocht maar kan geen enkele recensie vinden.

Weet iemand (Paulus) wie deze dame is ?

Bvd
 
Terug
Bovenaan Onderaan