Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat dit nog een historische achtergrond heeft. Jaren geleden was de Geleenstraat de echt betere straat qua aanbod van mooie dames t.o.v. de Doubletstraat. Nu is hier geen sprake meer van, de Geleenstraat is niet beter of zo je wilt slechter dan de Doubletstraat. Ik persoonlijk vind beide straten nogal matig. Ik heb de gouden jaren nog meegemaakt en het verschil is echt enorm. Maar ja, het is nergens meer zoals vroeger natuurlijk.
En wat houd die gouden jaren in? Waren er toen veel meer volslanke latinas aanwezig in Doublet? Want nu lijkt het meer en meer op Geleenstraat te lijken, jammer genoeg.
 
Geleenstraat...straat? Promenade?
Ja ooit was t een straat met 24/7 file?
En ja vaak met m'n auto in die file gestaan...
Net zoals de files in de doubletstraat /promenade
en de files in de poeldijksestraat.
Ja ja vroeger reed men daar met de auto?
Veel benzine verstookt in die jaren ?
 
Iemand enig idee hoelang Maya (met het plaatje van een bij) op vakantie blijft, ben het laatste keer vergeten te vragen. Ik veronderstel dat ze weg is, ze vertelde me mogelijk eind vorige maand even weg te gaan en afgelopen maandag, na mijn eigen terugkomen uit het buitenland, zag ik haar niet
Volgens een recente recensie is maya weer begonnen op haar vaste stek.
 
Het blijft een gedoe met die kamernummering in de Geleenstraat. Als je de raamwijzer opvraagt komt dat niet overeen met de werkelijke nummering. Het gevalletje van Sonja bijvoorbeeld. Als ik aan de overkant sta zie ik toch echt nummer 116 staan en dan de 3e of 4e raam rechts staat Sonja dus 116 k3 of 4.
 
Paulus je blijft maar in herhaling vallen en met mijn ogen is niets mis. Ik ben daar ter plekke en het nummer 116 op de deur zie ik voor mijn neus en geen 122 want dat nummer zie ik pas veel verder rechts. De 3e of 4e raam naast nummer 116 zit Sonja dus is dat 116 k3 of 4 voor mij en een ander zal dat ook beamen als hij daar staat.
 
nr 116 is een ingang van de deur naar boven waar prive appartement is !!!!
vandaar dat alle ramen voorbij 110 onder nr 122 vallen!!!!
theo
 
@Robbie de Doublethopper: ik bied je een uitweg uit je schuttersputje.. ?Of je gelijk hebt of niet kan je vinden bij het kadaster. En helaas... Geleenstraat 116 is een woonappartement met een woz waarde van 160.000 (slechts ter info). Gelukkig is deze site voorzien van prachtige plattegronden. Laten we afspreken dat we deze nummering gebruiken. Maakt het voor een ieder makkelijker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan