Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die dame werkt al jaren in de straat maar ik ken haar naam en service niet.
Ze had geloof ik wel een topic(je) op hookers.
Ze heeft ook een look-alike zus (denk ik) dus let goed op welke je pakt. :p
Staat ook vaak aan het begin van de straat, nummer 4.
Maar ik heb geen idee wie waar wanneer staat...
Klopt, haar zusje ken ik niet. Maar die heet volgens mij Claudia ofzo, pin mij daar niet op vast

-Edit: Carolina, dat was haar naam!
 
Laatst bewerkt:
Klopt, Colombiaanse Rosi. Ze pendelt op en neer tussen Den Haag, en Bilbao, Baskenland. Ze is een lieve vrouw die goede service verleent. Ik meen mij te herinneren dat ze ook op Kinky adverteert. Dikke Colombiaanse reet!
Dit is volgens mij haar advertentie:
 
Die dame werkt al jaren in de straat maar ik ken haar naam en service niet.
Ze had geloof ik wel een topic(je) op hookers.
Ze heeft ook een look-alike zus (denk ik) dus let goed op welke je pakt. :p
Staat ook vaak aan het begin van de straat, nummer 4.
Maar ik heb geen idee wie waar wanneer staat...
Is dit haar zusje?

 
Volgens mij zijn het drie zussen en is deze de derde...
 
Volgens mij zijn het drie zussen en is deze de derde...
Deze Yennifer heeft lang geleden in de Doub gestaan en ik denk een half jaar geleden nog in de witte passage eventjes maar als je bij haar naar binnen gaat dan ben je echt je geld kwijt. Het liefst wil ze niet neuken en probeert met een handjob alles af te wimpelen misschien dat wandelaars haar nog kunnen herinneren dat deze dame rond haar vagina helemaal onder de tattoo`s zit .
 
Deze Yennifer heeft lang geleden in de Doub gestaan en ik denk een half jaar geleden nog in de witte passage eventjes maar als je bij haar naar binnen gaat dan ben je echt je geld kwijt. Het liefst wil ze niet neuken en probeert met een handjob alles af te wimpelen misschien dat wandelaars haar nog kunnen herinneren dat deze dame rond haar vagina helemaal onder de tattoo`s zit .
Wat een gedrocht die Yennifer.
 
Er zit in t begin van de straat (vanaf de pisbakken) links een wat jongere Latina met een zandloperfiguurtje en grote reet. Erg veel make up op. Ze valt best op tussen die vrouw die daar in badpak staat en die andere oudere uitgezakte Latinas.

Geeft deze dame goede service?

Zelfde wil ik weten of een donker slank meisje die in de witte passage zit op kamer 8. Ik denk ook Latina..


Ben een keer in de witte passage bij die Latina met die heerlijke billen in kamer 15 geweest en eentje met dito billen op kamer 2, maar dit waren echt blamages. Voor die van kamer 2 pijpte echt verschrikkelijk slecht, niet normaal
 

Bedoel je deze Latina @Fredje020 ze geeft een matige service, ik ben een keer bij haar binnen geweest, en het was niet om over haar huis te schrijven

Normaal zit Cristal op kamer 2 in de witte passage, zij geeft een prima services, ik ben twee keer tot volle tevredenheid bij haar geweest.
Soms als ze niet werkt zit er wel eens een andere dame

 
In beide recensies kan ik me echt niet vinden dus ik denk het niet ?

En geen van ze is blond, al twijfel ik of die met die heerlijke billen blond is, van kamer 15. Keek meer naar die heerlijke ass dan dr haar als ik eerlijk ben. Wel was ze ontzettend aardig.

Ik ga ze gewoon een keer proberen en zal na hun naam gevraagd te hebben een recensie schrijven.
 
In beide recensies kan ik me echt niet vinden dus ik denk het niet ?

En geen van ze is blond, al twijfel ik of die met die heerlijke billen blond is, van kamer 15. Keek meer naar die heerlijke ass dan dr haar als ik eerlijk ben. Wel was ze ontzettend aardig.

Ik ga ze gewoon een keer proberen en zal na hun naam gevraagd te hebben een recensie schrijven.
ik heb begrepen dat de "blonde" dat overigens een pruik was nu een nieuw kaspel of pruik heeft die donker is is. Ze heeft inderdaad wel lekkere billen, maar er gaat weinig van uit.
 
Is dit haar zusje?

nee dat is een andere dame
 
Is dit haar zusje?

Jawel hoor. Carolina (Doub 4) is wel het zusje van de andere twee genoemde dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan