Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onvoorstelbaar,dat na al die jaren,een dame niet verplicht word, haar naam via een keurig bordje voor het raam te plaatsen. Kan uiteraard ook je beroeps naam zijn.Maar voor iederen duidelijk te zien . Punt 1 dat je er bent,en punt 2 Hoe je ben te vinden op een site zo als dit. Ik zie dat bij Jazmin en Lisa en Sandra ect ect maar niet bij iedereen. Moeilijk zoeken als je een dame zoekt naar aanleiding van een goed verhaal.Want sommige dames wisselen ook wel eens van kamer, dus dat bordje kan ze ook nog geld opleveren. Zo dat ben ik weer fff kwijt.
 
Onvoorstelbaar,dat na al die jaren,een dame niet verplicht word, haar naam via een keurig bordje voor het raam te plaatsen. Kan uiteraard ook je beroeps naam zijn.Maar voor iederen duidelijk te zien . Punt 1 dat je er bent,en punt 2 Hoe je ben te vinden op een site zo als dit. Ik zie dat bij Jazmin en Lisa en Sandra ect ect maar niet bij iedereen. Moeilijk zoeken als je een dame zoekt naar aanleiding van een goed verhaal.Want sommige dames wisselen ook wel eens van kamer, dus dat bordje kan ze ook nog geld opleveren. Zo dat ben ik weer fff kwijt.
Niet ieder meisje heeft behoefte om op een site als dit besproken te worden. Of dr service nou goed of slecht is natuurlijk
 
Vandaag om 12.30 uur in Doublet, bezetting en publiek nauwelijks meer dan normaal in de middag, het begint alleen iets vroeger. Prijzen lijken wel enigzins aangepast, ik was aanzienlijk korter binnen dan gewoonlijk voor hetzelfde bedrag
 
Dat lijkt mij een goed idee. Prostitutie wordt alleen gedoogd als het weinig zichtbaar is. Daarom was het vroeger meestal in achteraf straatjes. Nu vind je de plaats wel via internet. Twee muren aan beide einden van de Geleen- en de Doubletstraat zodat hulpdiensten er tussendoor kunnen. Ik vond de lichten van de Geleenstraat die zo duidelijk zichtbaar zijn vanaf de drukke Weteringkade altijd een vreemd gezicht. Zo kunnen de twee straten blijven en blijven de huren in de buurt lekker laag. (En pech voor de huizenbezitters die de buit al zagen hangen!;)). Andere locaties voor een gesloten raambuurt bleken altijd maar een zoethoudertje. Hangjongeren heb je in iedere uitgaansbuurt, de Doubletstraat ligt nu eenmaal dicht bij de Schilderswijk, dat verander je toch niet.
Het mooiste straatje van NL
Bekijk bijlage 25306
 
Laatst bewerkt:
Klopt maar mijn ervaring is toch dat je 's-avonds eerder buiten staat voor hetzelfde bedrag, een van de redenen waarom ik in de middag ga
dat is niet mijn ervaring, overdag staan er vaak meer lelijke en oude vrouwen, wellicht geven die wat meer services dan de jongere en wat beter uitziende dames die s'avonds werken.

Overigens ben ik wel benieuwd hoe andere wandelaars hier instaan?
 
Laatst bewerkt:
dat is niet mijn ervaring, overdag staan er vaak meer lelijke en oude vrouwen, wellicht geven die wat meer services dan de jongere en wat beter uitziende dames die s'avonds werken.

Overigens ben ik wel benieuwd hoe andere wandelaars hier instaan?
ook waar maar bij mij ging het om een en dezelfde dame. Overigens was het maar een veronderstelling en ik hoop ook dat collega wandelaars hun licht hierover laten schijnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan