Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk niet dat de ramen ooit zullen sluiten
Dan moet het niet zo hard gaan als de laatste tijd. Spijkerkwartier weg, Zandpad weg, Alkmaar gehalveerd, Leeuwarden geminimaliseerd, Den Haag steeds minder, De Wallen omgebouwd tot openluchtmuseum voor toeristen, enz…
We moeten nu dan toch echt zo'n beetje op het dieptepunt zitten, willen de ramen nog een beetje toekomst hebben. Maar gezien het alsmaar dominantere aanbod op internet heb ik daar een hard hoofd in.

Dan moet het niet zo hard gaan als de laatste tijd. Spijkerkwartier weg, Zandpad weg, Alkmaar gehalveerd, Leeuwarden geminimaliseerd, Den Haag steeds minder, De Wallen omgebouwd tot openluchtmuseum voor toeristen, enz…
We moeten nu dan toch echt zo'n beetje op het dieptepunt zitten, willen de ramen nog een beetje toekomst hebben. Maar gezien het alsmaar dominantere aanbod op internet heb ik daar een hard hoofd in.
Je hebt helemaal gelijk, daarom nu maximaal genieten. Maar wees gerust, er zullen altijd dvps zijn (gelukkig maar), zo is het altijd geweest.

Ik dacht dat het einde vd tijdperk bij Corona aanbrak maar toen werd er gewoon geneukt met een glazen wand tussen jou en de dvp in.
Dit beroep past zich gemakkelijk aan en zal dan via clubhuizen voortbestaan als de ramen verdwijnen of priveontvangst. Maar ik erken zeker de neerwaartse spiraal als je t vergelijkt met 10-20 jaar terug.

En in de worst case scenario, moet je t afwisselen tussen je rechterhand en linkerhand, nee dan zullen we wel moeten afspreken met de dames in de echte wereld.

Ik denk niet dat de ramen ooit zullen sluiten. NL krijgt veel toeristen hierdoor ook.
Die toeristen komen echt alleen voor de Wallen, daarom ligt dat hele onderwerp over sluiten of verplaatsen van ramen daar zo gevoelig. Ik heb nou niet echt het idee dat Den Haag of Deventer of Nijmegen verschrikkelijk veel toeristen erbij krijgen enkel en alleen om die ramen van ze.

Eergisteren wilde ik dus wandelen en kijk maar, als ik dat had gedaan stond ik waarschijnlijk vol met m'n bek op YouTube. Deze man is echt een plaag, een zieke individu.

De straffen en maatregelen hier in dit land zijn echt te zwak. De kans op recidive is veel te groot en dit is het bewijs.
Ik was gisteravond in Den Haag en dacht nog even gezellig langs de ramen te gaan. Net op tijd bedacht ik me: fuck, wat als die *********idioot daar staat te filmen, daar heb ik dus echt geen zin in. Dus niet geweest. Dit is echt een **********situatie. Nou was ik gisteren al gesloopt door wat dames, dus neuken zou het niet worden, maar kon op zo'n manier geen kennismaken met voor mij nieuwe dames.

Terug
Bovenaan Onderaan