Nee denk het niet maar vroeg het me af - meer zei ik ook nietIs dat belangrijk?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee denk het niet maar vroeg het me af - meer zei ik ook nietIs dat belangrijk?
Aantal klanten ookNee oke, daar misschien niet maar ik denk dat het duidelijk is dat hij niet zomaar ongestoord door de straten kan lopen, de dames en exploitanten weten wie het is
Ik vind het nog lastig hem 100% te herkennen, ik weet dat hij wat voller is, amper gezichtshaar en een volle bos stijl haar op zn kop door die arrestatie foto op 31-3-2025 maar eigenlijk wil ik een scherpere foto want als ie afvalt of ze kop kaal scheert, dan herken je hem al minder goed. Of met een petje komt?Aantal klanten ook
Klein v stuk, getint, auto en kenteken ook bekend bij de insiders en er rouleren fotos met gezichtIk vind het nog lastig hem 100% te herkennen, ik weet dat hij wat voller is, amper gezichtshaar en een volle bos stijl haar op zn kop door die arrestatie foto op 31-3-2025 maar eigenlijk wil ik een scherpere foto want als ie afvalt of ze kop kaal scheert, dan herken je hem al minder goed.
En hij kan natuurlijk ook weer met zn domme drone komen
Recensies zijn niet betrouwbaar omdat ze voor iedereens ervaring anders zijn, dwz de een houdt van tarwebrood, de ander van roggebrood en weer een ander van musliJa heren waar blijven de recensies?
Ik eet helemaal geen brood, die variant heb je ook nog. Ik eet vlees eieren en groente en wat fruit voor de vezeltjesRecensies zijn niet betrouwbaar omdat ze voor iedereens ervaring anders zijn, dwz de een houdt van tarwebrood, de ander van roggebrood en weer een ander van musli![]()
Nou ja, het hele punt van drones is natuurlijk dat je er zelf niet hoeft te komen.opgepakt doordat hij onmiddelijk werd herkend door de dames en exploitanten dus hij kan helemaal niet meer in de straten komen
Ja true, bij doublet zag je al minder scherpe beelden door die felle lampjes in de avonden. Is zoiets ook niet mogelijk tegen de drones?Nou ja, het hele punt van drones is natuurlijk dat je er zelf niet hoeft te komen.
Maar goed blijkbaar zijn het alleen maar oude beelden die hij deelt? Op zich is dat beter dan nieuwe opnames, maar dan nog staan er op die oude beelden ook gewoon mensen die niet op internet willen staan terwijl ze met hun broek nog half op hun enkels naar buiten komen lopen bij een Colombiaanse meesteres.
Hoe moeten de auto's van oa politie en leveranciers er dan in?Ja true, bij doublet zag je al minder scherpe beelden door die felle lampjes in de avonden. Is zoiets ook niet mogelijk tegen de drones?
Dan neem je twee maatregelen:
- Fietsluis bij geleen en doublet: zo kan je niet met een scooter meer door de straten rijden, is toch al verboden
Volgens mij zag ik Erika zitten. Ze zat op haar telefoon met haar rug naar ons toe. Maar ik denk dat ze er is. Overigens is Lori doubletstraat 4k2 vandaag weer terug van vakantie.Wandelbroeders in het Haagse,
Weet een van jullie of de Roemeense Erika op de Doubletstraat 24 k2 aanwezig is vandaag?? De lovende recensies over haar hebben mij nieuwsgierig gemaakt.
Politie komt altijd op de fiets en die kunnen door de fietssluis, de auto kan voor de fietssluis.Hoe moeten de auto's van oa politie en leveranciers er dan in?
Hoelang is ie eigenlijk dan? En getint? Ik vind hem redelijk blank, gewoon aziatisch toch, als je zo die foto ziet. Het is zeker geen turk of mocro.Klein v stuk, getint, auto en kenteken ook bekend bij de insiders en er rouleren fotos met gezicht
Dat kan ook nog idd maar dan wel een stuk of 6 zodat de ruimte tussen de paaltjes te smal is voor een scooterDIe paaltjes die elektrisch op en neer gaan en bedienbaar v eigenaren, politie en hulpdiensten
Politie komt altijd op de fiets??Politie komt altijd op de fiets en die kunnen door de fietssluis, de auto kan voor de fietssluis.
Welke leveranciers dan? is er een ondergrondse slijterij/ café in geleen en/ of doublet dan?
Wegblijvende klanten zijn slecht voor de inkomsten van de dvps en daardoor ook nadelig voor de pandeigenaren, kunnen ze klagen dat ze hun auto niet meer voor de deur zetten maar er moet sowieso iets komen zodat scooters niet meer door de straat kunnen en vooral nu die tijger drone ***** met de scooter filmt, is dit een win-win situatie.Politie komt altijd op de fiets??
En er zijn ook vaak auto's van pandeigenaren of leveranciers.
Afijn genoeg autoverkeer dusWe hebben ook nog de GGD testbus
Wie blijft er nu voor weg, internet staat al jaren vol filmpjes van redlightgebieden is niks nieuws, staat het materiaal v deze loser los van gewoon negeren en die links die hij plaatst direct verwijderen en het lid bannenWegblijvende klanten zijn slecht voor de inkomsten van de dvps en daardoor ook nadelig voor de pandeigenaren, kunnen ze klagen dat ze hun auto niet meer voor de deur zetten maar er moet sowieso iets komen zodat scooters niet meer door de straat kunnen en vooral nu die tijger drone ***** met de scooter filmt, is dit een win-win situatie.
Als ik die foto zo zie dan kan het net zo goed een Latino zijn, of een Surinamer, een Turk of een Marokkaanse jongen, ik vind dat je iets teveel de nadruk legt op Aziatisch waardoor je iedereen die daar rondloopt met Aziatische kenmerken verdacht maaktIk vind hem redelijk blank, gewoon aziatisch toch, als je zo die foto ziet. Het is zeker geen turk of mocro.
Beetje indo type is het, klopt ook met de fotos waarop zijn gezicht te zien is en past ook bij zijn embleem van zijn channels en zijn account hierAls ik die foto zo zie dan kan het net zo goed een Latino zijn, of een Surinamer, een Turk of een Marokkaanse jongen, ik vind dat je iets teveel de nadruk legt op Aziatisch waardoor je iedereen die daar rondloopt met Aziatische kenmerken verdacht maakt