Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag op 74 k3 in de Geleenstraat zag ik een dame met een voorbindsnikkel een kerel in zijn hol neuken .
De betreffende kerel heeft daarover geschreven op een concurrerend forum:

De betreffende kerel heeft daarover geschreven op een concurrerend forum:

Dat is niet de meneer van het showtje die ik gezien heb op vrijdag ....

Ik zie dat zijn verhaal 3 dagen geleden geschreven is (op donderdag ) en hij schrijft dat het "gisteren" heeft plaats gevonden : dus totaal 4 dagen geleden : zijn belevenis moet dan van afgelopen woensdag zijn.

Hij schrijft ook dat hij silicone-borsten heeft ..... die waren voor mij niet waarneembaar .

Hij is wel bij dezelfde dame geweest en tesamen gaan ze vaak ook bij een buurvrouw op bezoek die op een ander huisnummer ontvangt .

één ding is zeker : ook hij heeft het naar zijn zin gehad ....

Misschien was het zijn broer wel ?

Laatst bewerkt:
Dat is niet de meneer van het showtje die ik gezien heb op vrijdag ....

Ik zie dat zijn verhaal 3 dagen geleden geschreven is (op donderdag ) en hij schrijft dat het "gisteren" heeft plaats gevonden : dus totaal 4 dagen geleden : zijn belevenis moet dan van afgelopen woensdag zijn.
De tijdsaanduiding op Citygirl vind ik vaak onduidelijk, gewoon datum en tijd zoals hier zou duidelijker zijn.

Als huisnummer wordt op de andere site 76 aangehouden...
Het gaat wel om dezelfde dame (Cindy) en vaak brengen de dames die deze diensten verlenen een bezoekje met hun slaaf aan een collega die een paar kamers verder gehuisvest is !
Of de slaaf moet op de kamer bij een collega bijvoorbeeld een daar aanwezige slaaf "vertroetelen"

"Meerdere dames-handen geven dan ook nog meer plezier"

Op welk huisnummer dat uitgevoerd wordt is verder niet van belang !!

Het lijkt mij dat er nu wel genoeg over dit onderwerp geschreven is en we de aandacht beter weer verplaatsen naar "onze" geliefde dames .....

Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
56.298
Leden
46.710
Nieuwste lid
Bruur
Terug
Bovenaan Onderaan