De belastingbetaler?!Nee wie moet daf betalen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe belastingbetaler?!Nee wie moet daf betalen?
De betreffende kerel heeft daarover geschreven op een concurrerend forum:Vanmiddag op 74 k3 in de Geleenstraat zag ik een dame met een voorbindsnikkel een kerel in zijn hol neuken .
De betreffende kerel heeft daarover geschreven op een concurrerend forum:
Meesteres Cindy, Geleenstraat 76, Den Haag - Citygirl.nl
Naam: Meesteres Cindy Leeftijd: 30-33 Uiterlijk: Oost-Europees Kleur haar: Blond Lichaamsbouw: Normaal Cupmaat: C Siliconen: Ja Piercing: Onbekend Tattoo's: Ne Vanmiddag fantastische sessie gehad met Cindy. Ik had een afspraak van anderhalf uur, maar gelukkig had ze aansluitend niet meteen een...www.citygirl.nl
"Ze neukte en fiste me beneden in een raam" en "ze" = Mrs. Cindy. Hoezo andere dame en raamlocatie?Ook andere dame en raamlocatie...
De tijdsaanduiding op Citygirl vind ik vaak onduidelijk, gewoon datum en tijd zoals hier zou duidelijker zijn.Dat is niet de meneer van het showtje die ik gezien heb op vrijdag ....
Ik zie dat zijn verhaal 3 dagen geleden geschreven is (op donderdag ) en hij schrijft dat het "gisteren" heeft plaats gevonden : dus totaal 4 dagen geleden : zijn belevenis moet dan van afgelopen woensdag zijn.
Niet élke site is een topsite. Life is simple.De tijdsaanduiding op Citygirl vind ik vaak onduidelijk, gewoon datum en tijd zoals hier zou duidelijker zijn.
Is ze nieuw?Is Martina aanwezig Geleenstraat 98 K1?