Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vond het vanmiddag saai in de Geleen.
De dames die ik wilde bezoeken kreeg ik constant het antwoord dat ze een afspraak hadden. Eentje zelfs dat ze voor voor de komende 5 uur volgeboekt was en ik morgen maar moest terugkomen. Blijkbaar heeft Paulus2 hier de dames teveel gepromoot over hun aanwezigheid.
Uiteindelijk de dame van 23k10 gekozen, die roemeense die zo vriendelijk lacht, maar nooit iemand bezoekt. Ik vond het zo sneu dat ik haar wel even met een bezoekje vereerd heb.

Daarna nog even doorgereisd naar de Ruysdaelkade waar de ramen goed bezet waren, de dames geen afspraken hadden en ik keuzestress kreeg.
raar verhaal. saai in de geleen. okay dat kan. ruysdaelkade goed bezet op dat tijdstip lijkt mij een sterk verhaal.

Ik kan me het ook wel voorstellen, het gros stelt alleen vragen, verder niets
er zijn er ook veel die in een relatie zitten, die hebben geen zin om actief te zijn op een forum die over betaalde liefde gaat, die willen uitsluitend weten, of een bepaalde dame nog actief is en wanneer,
En om eerlijk te zijn, in de wandelstraten kom je de meest vage types tegen
die wandelstraten, trekken ook vreemde snuiters aan, van verslaafde tot verwarde personen.

Recensie hoeft ook geen heel boekwerk te zijn hè. Is leuk om heel verhaal te schrijven/lezen maar iemand die in pakweg 10 zinnetjes de date samenvat is ook goed bezig. Recensieformuliertje niet vergeten in te vullen en door!

Soms lees ik hier reacties waarvan ik denk: waar zijn we eigenlijk mee bezig?

Paulus plaatst regelmatig meldingen, is betrokken en doet zichtbaar moeite voor anderen. Dat gebeurt op een respectvolle manier en zonder iemand tekort te doen.

Je kunt van zijn stijl vinden wat je wilt, maar iemand afzeiken omdat hij vriendelijk en attent is, voegt niets toe. Kritisch zijn mag, maar laten we dat wel fatsoenlijk houden.

Een forum is groot genoeg voor verschillende manieren van bijdragen. Wat mij betreft horen mensen die met goede intenties meedoen daar gewoon bij.

Paulus: blijf vooral doen wat je doet.

Recensie hoeft ook geen heel boekwerk te zijn hè. Is leuk om heel verhaal te schrijven/lezen maar iemand die in pakweg 10 zinnetjes de date samenvat is ook goed bezig. Recensieformuliertje niet vergeten in te vullen en door!
Vroeger op hookers was hier ooit een topic over waarom veel wandelaars geen recensies schrijven. Redenen waren divers zoals:
- Het bezoek voelt als iets dat niet mag, dus hang het niet aan de grote klok
- Ik ben een alfa-man, die dames willen mij, niet andersom, waarom zal ik schrijven? De dames moeten over mijn enorme prestatie schrijven
- Ik geef ook geen recensie over een gekochte koelkast, dus ook niet over een dvp
etc....
Het grootste punt was dat de wandelaars een recensie over een hotelkamer massaal geven, maar over damesbezoek niet, dat is prive.
Simpel gezien is beide hetzelfde, je neemt een betaalde dienst af. Als een hotel bagger is mag je er wel over schrijven, als een dvp bezoek bagger is zit menig wandelaar in een emotioneel dubio, omdat het hun eigen ego raakt. Dan schrijven ze niet of ze schrijven dat ze voor 50 een honymoon-night hebben gehad, terwijl het eigenlijk bagger was

Dan schrijven ze niet of ze schrijven dat ze voor 50 een honymoon-night hebben gehad, terwijl het eigenlijk bagger was
Dit sws niet doen, dan schrijf je nog beter niets.
Als je meestal naar dezelfde dame(s) gaat kun je toch niet telkens een recensie schrijven. Wie heeft daar wat aan?
Heeft niemand iets aan. Ik schrijf een recensie als ik een voor mij nieuwe dame bezocht heb. Is ook leuk voor jezelf om het zo beetje "bij te houden".

Gisteren de Haagse straten door geslenterd, toch wel goede bezetting in beide straten. Ik sprak Dominicaanse Eva nog van de Geleen, echt een topper dat ze zag er weer mooi uit en ze rook heerlijk. Verder viel mijn oog op Ilona donkerblond, Moldavië met een heel mooi gezicht, ik twijfel alleen door de recensies die ik over haar gelezen heb. Ik denk dat ik toch een keer de gok ga nemen.

Ik vind de telling van Paulus ook altijd aan de hoge kant, maar het blijft een momentopname. En zoals wat ik vandaag had dat veel gesproken dames afspraken hadden, verschijnen ze slechts heel kort 1x per uur aan het raam.

Uiteindelijk blijf ik een toevallige voorbijganger in de Geleen die er af en toe op zaterdagmiddag 1 tot 2 uur is, Paulus loopt er volgens mij elke dag. Hij heeft het voordeel van de twijfel
Paulus fietst daar uren dus ziet of weet ook welke dames er zijn die bezet zijn1😉
Het wordt tijd dat de dames eens originele artiestennamen gaan verzinnen, dan wordt het voor ons stukken makkelijker.
IK herken ze aan hun uiterlijk

Gisteren de Haagse straten door geslenterd, toch wel goede bezetting in beide straten. Ik sprak Dominicaanse Eva nog van de Geleen, echt een topper dat ze zag er weer mooi uit en ze rook heerlijk. Verder viel mijn oog op Ilona donkerblond, Moldavië met een heel mooi gezicht, ik twijfel alleen door de recensies die ik over haar gelezen heb. Ik denk dat ik toch een keer de gok ga nemen.
hoelaat was je bij Eva geweest? ik liep langs om 9:30 en 10 maar kon haar niet vinden achter haar raam of ze was steeds bezet 🥲

Ik kwam haar vrijdagavond zo rond 22.30 uur 's avonds tegen en toen was ze beschikbaar. Zaterdag overdag meende ik het gordijntje ook open te zien, maar ik ging direct bij Anaïs naar binnen. 'S avonds zal ze het wel drukker hebben gehad vermoed ik.

Terug
Bovenaan Onderaan