Exact dit.Het idee van een levend forum is dat leden geven en nemen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenExact dit.Het idee van een levend forum is dat leden geven en nemen.
Dat is de kroeg waar hij gokt?
Schreef hij op zaterdagavond.Precies, zijn ook altijd dezelfde leden, die hier op zaterdagavond actief zijn. Blijkbaar hebben ze geen sociaal leven
Niet aanwezig vandaag helaasIs kelly al gesignaleerd inmiddels? Dan kan ik haar vanavond nog ff snel bezoeken.
raar verhaal. saai in de geleen. okay dat kan. ruysdaelkade goed bezet op dat tijdstip lijkt mij een sterk verhaal.Ik vond het vanmiddag saai in de Geleen.
De dames die ik wilde bezoeken kreeg ik constant het antwoord dat ze een afspraak hadden. Eentje zelfs dat ze voor voor de komende 5 uur volgeboekt was en ik morgen maar moest terugkomen. Blijkbaar heeft Paulus2 hier de dames teveel gepromoot over hun aanwezigheid.
Uiteindelijk de dame van 23k10 gekozen, die roemeense die zo vriendelijk lacht, maar nooit iemand bezoekt. Ik vond het zo sneu dat ik haar wel even met een bezoekje vereerd heb.
Daarna nog even doorgereisd naar de Ruysdaelkade waar de ramen goed bezet waren, de dames geen afspraken hadden en ik keuzestress kreeg.
Thanks. Blij dat ik niet voor niks ben gegaan.Niet aanwezig vandaag helaas
er zijn er ook veel die in een relatie zitten, die hebben geen zin om actief te zijn op een forum die over betaalde liefde gaat, die willen uitsluitend weten, of een bepaalde dame nog actief is en wanneer,Ik kan me het ook wel voorstellen, het gros stelt alleen vragen, verder niets
die wandelstraten, trekken ook vreemde snuiters aan, van verslaafde tot verwarde personen.En om eerlijk te zijn, in de wandelstraten kom je de meest vage types tegen
Als ze die vraag stellen zijn ze ook actief op dit forum.er zijn er ook veel die in een relatie zitten, die hebben geen zin om actief te zijn op een forum die over betaalde liefde gaat, die willen uitsluitend weten, of een bepaalde dame nog actief is en wanneer,
ach jee, begin je ook al.Recensieformuliertje niet vergeten in te vullen
Valt mee dat er nog geen beoordelingen van persoonlijkheidskenmerken van dames worden gevraagd.ach jee, begin je ook al.
Vroeger op hookers was hier ooit een topic over waarom veel wandelaars geen recensies schrijven. Redenen waren divers zoals:Recensie hoeft ook geen heel boekwerk te zijn hè. Is leuk om heel verhaal te schrijven/lezen maar iemand die in pakweg 10 zinnetjes de date samenvat is ook goed bezig. Recensieformuliertje niet vergeten in te vullen en door!
Ze was aan het winkelen in haar woonplaats .Niet aanwezig vandaag helaas
Dit sws niet doen, dan schrijf je nog beter niets.Dan schrijven ze niet of ze schrijven dat ze voor 50 een honymoon-night hebben gehad, terwijl het eigenlijk bagger was
Heeft niemand iets aan. Ik schrijf een recensie als ik een voor mij nieuwe dame bezocht heb. Is ook leuk voor jezelf om het zo beetje "bij te houden".Als je meestal naar dezelfde dame(s) gaat kun je toch niet telkens een recensie schrijven. Wie heeft daar wat aan?
Sommige dames komen daar letterlijk alleen om te babbelen met andere dames of ze zijn heledag met hun telefoon bezig of urenlang aan bet bellenZeker , alleen is zijn informatie niet altijd betrouwbaar vind ik , zeker bij het aantal dames wat aanwezig is.
ben je r zelf dan de hele dag....dat je dat weet...Sommige dames komen daar letterlijk alleen om te babbelen met andere dames of ze zijn heledag met hun telefoon bezig of urenlang aan bet bellen
Ja tuurlijk, die komen daar om vliegen te vangen.Sommige dames komen daar letterlijk alleen om te babbelen met andere dames of ze zijn heledag met hun telefoon bezig of urenlang aan bet bellen
Paulus fietst daar uren dus ziet of weet ook welke dames er zijn die bezet zijn1Ik vind de telling van Paulus ook altijd aan de hoge kant, maar het blijft een momentopname. En zoals wat ik vandaag had dat veel gesproken dames afspraken hadden, verschijnen ze slechts heel kort 1x per uur aan het raam.
Uiteindelijk blijf ik een toevallige voorbijganger in de Geleen die er af en toe op zaterdagmiddag 1 tot 2 uur is, Paulus loopt er volgens mij elke dag. Hij heeft het voordeel van de twijfel
IK herken ze aan hun uiterlijkHet wordt tijd dat de dames eens originele artiestennamen gaan verzinnen, dan wordt het voor ons stukken makkelijker.
hoelaat was je bij Eva geweest? ik liep langs om 9:30 en 10 maar kon haar niet vinden achter haar raam of ze was steeds bezetGisteren de Haagse straten door geslenterd, toch wel goede bezetting in beide straten. Ik sprak Dominicaanse Eva nog van de Geleen, echt een topper dat ze zag er weer mooi uit en ze rook heerlijk. Verder viel mijn oog op Ilona donkerblond, Moldavië met een heel mooi gezicht, ik twijfel alleen door de recensies die ik over haar gelezen heb. Ik denk dat ik toch een keer de gok ga nemen.
Eva begint meestal rond 14,00.hoelaat was je bij Eva geweest? ik liep langs om 9:30 en 10 maar kon haar niet vinden achter haar raam of ze was steeds bezet![]()
Komt a.s. vrijdag weer terugIs Geleen Colombia July al terug ?