modjomaster
Meubelstuk
ik heb haar nog niet gezien broeder @XlhbpIs Irina al terug in de Doublet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik heb haar nog niet gezien broeder @XlhbpIs Irina al terug in de Doublet?
Beide Laura's?Nee, nog niet terug.
Er zijn/waren in beide straten wel een stuk of 6.Beide Laura's?
Eva zag er gisteren erg goed uit in een lakleren pakje en de haren los. Meteen langs geweest
Dat is wel een heel algemene vraag, misschien dat je kan vertellen wat voor soort type dame je zoekt Latina of Oost Europees en in welke leeftijdscategorie.Goedemorgen, deze middag maar is richting den haag.
Aangezien ik hier niet zo vaak kom, hoop ik van de ervaringsdeskundigen te horen bij welke dames ik mij het beste kan melden.
Bij voorbaat dank.
Heb niet echt een type,maar als ik kan kiezen dan toch meer naar de blanke kant.Dat is wel een heel algemene vraag, misschien dat je kan vertellen wat voor soort type dame je zoekt Latina of Oost Europees en in welke leeftijdscategorie.
misschien, gewoon even vrijblijvend een kijkje nemen in de twee ondeugende straatjes,, gezien je smaak, denk ik dat je wat meer van je gading vindt in de Geleenstraat dan in de Doubletstraat.Heb niet echt een type,maar als ik kan kiezen dan toch meer naar de blanke kant.
Misschien slank tot normaal/volslank.
Liefst 1 die pzc doet en haar mag vingeren?
Misschien heb ik toch een type.
Mag in 1 van de straten zijn,maar ook priveontvangst of privehuis.
Ik ben even de weg kwijt.
Nee k10, dat schrijf toch en jij hebt toch niets met de ramen?
Geen idee wat je bedoelt met die ramen!Nee k10, dat schrijf toch en jij hebt toch niets met de ramen?
lekker bezigLaat maar joh, ik was toch duidelijk genoeg
Paulus schreef inderdaad k10 maar dan zegt Marco weer k11? Daar begint de onduidelijk mee.Laat maar joh, ik was toch duidelijk genoeg
Vorige vrijdag en zaterdag dus wel overdag? Of was dat in de avond?
Klopt als een bus Paulus.Marco weet er niets van.
Ze zit vandaag weer op k10, maar als Tanja er weer is zal het wel een andere kamer worden.
En @Lekker bezig schreef vanmorgen, dat gisteren op k10 niet Eva was, maar dat is wel Eva.
Thx Paulus voor je reactie! Vanaf hoelaat zie je haar doorgaans verschijnen? In de ochtend al of pas later op de dag?Eva zit nu in de Geleenstraat 110p k10, kamernr kan nog wijzigen.
Eva zit nu in de Geleenstraat 110p k10, kamernr kan nog wijzigen.
Volgens mij is Lorena uit de stenen passage daar wel voor te porren. Allemaal vieze dingetjes voor weinig centjesWie weet waar ik terecht kan voor een blowjob met super veel spuug en cim, het liefst wat vollere dame.
Zij is veels te oud voor mij, zijn er andere suggesties?Volgens mij is Lorena uit de stenen passage daar wel voor te porren. Allemaal vieze dingetjes voor weinig centjes![]()
Wie weet waar ik terecht kan voor een blowjob met super veel spuug en cim, het liefst wat vollere dame.