Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
hoe wil je het anders noemen dan een minderwaardigheidscomplex?
Je zegt zelf al, dat er veel Roemeense zijn, die zich voordoen als Italiaanse of Zuid Amerikaans. Waarom denk je zelf dat ze dat doen? Omdat ze als Roemeense zo'n goede reputatie hebben?
Ja, dat is mij ook opgevallen en ik vind het jammer wanneer iemand zich schaamt voor het land van herkomst. In mijn ogen zijn we allemaal mensen met diverse culturen en achtergronden waar niemand zich voor zou moeten schamen. Maar om te stellen dat Roemeens zijn niets is om trots op te zijn, bevestigt juist dat gevoel van minderwaardigheid, en dat lijkt me niet terecht. Elke culturele identiteit heeft waarde en verdient erkenning.

Het blijven gipsy die Roemenen.
Ze hebben een slechte reputatie
Je hebt gelijk fausto
duidelijk niet goed opgelet op school vroeger.
Ja, dat is mij ook opgevallen en ik vind het jammer wanneer iemand zich schaamt voor het land van herkomst. In mijn ogen zijn we allemaal mensen met diverse culturen en achtergronden waar niemand zich voor zou moeten schamen. Maar om te stellen dat Roemeens zijn niets is om trots op te zijn, bevestigt juist dat gevoel van minderwaardigheid, en dat lijkt me niet terecht. Elke culturele identiteit heeft waarde en verdient erkenning.
in al die jaren sporadisch meegemaakt dat een roemeen zich voordoet niet uit roemenie te komen. complete nonsens dus.
noem het maar gewoon een minderwaardigheidscomplex. Het is ook niet echt iets om trots om te zijn om Roemeense te zijn. De bekendste Roemeen in de geschiedenis is waarschijnlijk Vlad de Spietser, waar Dracula op is gebaseerd.
je bent zeker zelf trots dat je op een hoerenforum actief bent. je lult uit je nek.
zonder de roemenen waren de haagse straten uitgestorven

Laatst bewerkt:
duidelijk niet goed opgelet op school vroeger.

in al die jaren sporadisch meegemaakt dat een roemeen zich voordoet niet uit roemenie te komen. complete nonsens dus.

je bent zeker zelf trots dat je op een hoerenforum actief bent. je lult uit je nek.
Dat is geen nonsens ik heb het zelf ook dikwijls meegemaakt, dat Roemeense of Moldavische dames op de vraag waar ze vandaan komen, te vaak Italie zeggen.

Dat is geen nonsens ik heb het zelf ook dikwijls meegemaakt, dat Roemeense of Moldavische dames op de vraag waar ze

Dat is geen nonsens ik heb het zelf ook dikwijls meegemaakt, dat Roemeense of Moldavische dames op de vraag waar ze vandaan komen, te vaak Italie zeggen.
je bent maar een zielig hoerenforum sukkektje net als wij allemaal. doe niet alsof je meer bent dan een doorsnee roemeen. zonder roemeen kan jij niet neuken en heeft paulus niks te doen

Ik snap deze discussie niet echt. Ik heb genoeg Roemeense dames bezocht die gewoon aangaven dat ze Roemeens zijn en er is blijkbaar ook een groep die erover liegt om wat voor reden dan ook en dat is helemaal prima. Het is trouwens echt heeerlijk weer zeg🥳

Laatst bewerkt:
Ik snap deze discussie niet echt. Ik heb genoeg Roemeense dames bezocht die gewoon aangaven dat ze Roemeens zijn en er is blijkbaar ook een groep die erover liegt om wat voor reden dan ook en dat is helemaal prima. Het is trouwens echt heeerlijk weer zeg🥳

het niveau gaat weer omhoog, dit voegt ook weinig toe aan de discussie. Of is dit soms de eerst zin van je autobiografie?

Gaat mij prima af.

inderdaad, zonde van de tijd om het dan over Roemeense dvp te hebben.
ga maar weer draaien dit is niet de eerste x dat jij je zo uitlaat over roemenen.

Volgens de Roemeense statistieken is ruim 3% van de bevolking zigeuner. In hongarije schopt een zigeuner het tot premier. De Roemenen hebben het geluk dat het Roemeens een Latijnse taal is. Italiaans of Spaans ligt wat beter in de markt. Zouden Nederlanders zich ook als Duitser voordoen in het buitenland?

Er is ook een topic :

Misschien de discussie daarheen verhuizen. Als ik updates over Den Haag algemeen wil horen heb ik iets anders in mijn hoofd.

Terug
Bovenaan Onderaan