Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, zag Zaterdagavond dat er meer ramen bezet waren in het roze passage. Maar geen fitte Roemeense in K2 gezien.
Deze is serieus fit, alsof ze 7 dagen in de week crossfit doet, was ook verbaasd toen ze zei dat ze Roemeense was. Ga binnenkort weer eens langs om te kijken of ze dan iets vrolijker/ gezelliger kijkt en dan naar binnen.

@Johnny Walk ,Ik kon zien dat ze fit is omdat ze in bikini stond en dr fitte buik en benen zag

Laatst bewerkt:
Ik heb zojuist een alleraardigst vrouwtje geneukt op 122-5. Ik weet alleen haar naam niet meer. Staat rechts van Gina. Weet iemand hoe zij heet? Dan schrijf ik binnenkort een review.
Als toevoeging; het gaat dus over de Geleenstraat. Ze staat er vandaag. Haren strak naar achter, vrij jong (25 jaar), b-cupje en heeft een beetje een kinderstemmetje. ze is slank, heeft een mooi figuur vind ik; goede kont! Iemand een idee of hier al een draadje van is?

Kent iemand Celine (ROE) uit de rose-pasage k2? Hele fitte Roemeense dame. Net kort gesproken en ze zei dat ze hiervoor in Amsterdam heeft gewerkt, niet naar binnen gegaan omdat ze een uitgeputte indrukking maakte maar ze is een echte beauty en wat een lichaam. Iemand ervaring mee?
Ik heb wel een zwak voor fitte dames tussen de 20 - 30 met strakke abs 🤩

Bonuspunten als ze ook nog eens blond is. Weet iemand of ze ook overdag aanwezig is?

Ik heb wel een zwak voor fitte dames tussen de 20 - 30 met strakke abs 🤩

Bonuspunten als ze ook nog eens blond is. Weet iemand of ze ook overdag aanwezig is?
Nee zwart haar. Heb dr vandaag niet gezien, heb wel een andere leuke meid daardoor geneukt in de rose-pasage genaamd Anna met bruin haar, not bad maar de fitte meid wil ik nog een x zien. Het rare vond ik wel dat ze achter der deur bleef staan ipv voor t raam op k2/3 (weet niet meer precies welke maar was 1 van die 2)

Terug
Bovenaan Onderaan