Nu weer aanwezig.Hoi Paulus, ik heb Ruby van 128k1 al weken niet gezien. Klopt dit ? Maar ook niet in de Hunsepassage Dank je wel. Groet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNu weer aanwezig.Hoi Paulus, ik heb Ruby van 128k1 al weken niet gezien. Klopt dit ? Maar ook niet in de Hunsepassage Dank je wel. Groet
Vandaag weer terug.Elena/Madelina Geleenstraat 96 k4 al een maand s'avonds niet meer gezien. Soms zit er dan een andere dame. Is ze gestopt of verhuisd, misschien ook naar de Ruysdaelkade?
Jawel.Is Mrs Denise Geleenstraat 23k8 nog wel eens gesignaleerd?
Dank, ik zou het leuk vinden haar nog eens te bezoeken. Ik heb het bordje een paar keer zien hangen, maar helaas zag ik haar niet.Ik laat het weten als haar bordje er hangt.
Kan je misschien ook laten weten of Diana's (23k2) bordje morgen ook hangt Paulus ?Ik laat het weten als haar bordje er hangt.
Als toevoeging; het gaat dus over de Geleenstraat. Ze staat er vandaag. Haren strak naar achter, vrij jong (25 jaar), b-cupje en heeft een beetje een kinderstemmetje. ze is slank, heeft een mooi figuur vind ik; goede kont! Iemand een idee of hier al een draadje van is?
Dank je wel, wat attent van jeNu weer aanwezig.
Jurgitta is aanwezig, Hunsestraat 49 k2.
1 t zo schrijft ze zelfDat is haar inderdaad, maar ik weet niet hoeveel t's in haar naam staan.
Nu aanwezig.Is Mrs Denise Geleenstraat 23k8 nog wel eens gesignaleerd?
Geen bordje gezien i.i.g.Was Diana van 23k2 aanwezig vandaag?
Google is met 2 t s en Google antwoordt : Bedoelde je: jurgitaPaulus ik kon tot nu toe geen topic vinden van Jurgitta ....
Wat is de juiste schrijfwijze ?
1 x een t of 2 x een tt in haar naam , want onderstaande link is van Jurgita ...
met 1 t-tje geschreven .... en zodoende heb ik het topic gevonden.
![]()
Recensie - Jurgita, Den Haag, Hunsestraat 49k3
Nog geen recensie van Jurgita hier gevonden dan hierbij de eerst recensie ( ook van mij ) het was een fijn weerzien met Jurgita . Tot een paar jaar geleden werkte zij ook in de hunse /geleen . Ik herkende haar direct alhoewel zij wel wat kilo’s meer heeft . ( ik ook ) zelfde directheid en...www.girlsreview.nl
4K2 Lorie
16k2 Andra weer terug
5K1 Irina
5K2 buurvrouw Irina
links achterin Gabriela