Recensie Jurgita, Den Haag, Hunsestraat 49k3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Miked

Newbie
15
24/11/22
9
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog geen recensie van Jurgita hier gevonden dan hierbij de eerst recensie ( ook van mij ) het was een fijn weerzien met Jurgita . Tot een paar jaar geleden werkte zij ook in de hunse /geleen .
Ik herkende haar direct alhoewel zij wel wat kilo's meer heeft . ( ik ook ) zelfde directheid en initiatief . pijpen , diverse standjes en daarna naar mijn hoogtepunt gepijpt en dan ook nog Nederlands kunnen praten wat wil je nog meer ?
Jurgita is vooral in de ochtend aanwezig en dat is jammer want dat maakt het lastiger om haar te bezoeken anders was ik inmiddels wel weer op bezoek gegaan.
 
Lang geleden in Leeuwarden een Jurgita bezocht zal rond 2010 geweest zijn
Zij heeft daarna in Den Haag gewerkt ik denk in de Doubletstraat rond 2012/2013
Ik zou haar niet meer herkennen denk ik
Maar ga vd week op onderzoek uit
 
Nog geen recensie van Jurgita hier gevonden dan hierbij de eerst recensie ( ook van mij ) het was een fijn weerzien met Jurgita . Tot een paar jaar geleden werkte zij ook in de hunse /geleen .
Ik herkende haar direct alhoewel zij wel wat kilo's meer heeft . ( ik ook ) zelfde directheid en initiatief . pijpen , diverse standjes en daarna naar mijn hoogtepunt gepijpt en dan ook nog Nederlands kunnen praten wat wil je nog meer ?
Jurgita is vooral in de ochtend aanwezig en dat is jammer want dat maakt het lastiger om haar te bezoeken anders was ik inmiddels wel weer op bezoek gegaan.
Wat wil je nog meer? Wel tongen, niet roken. Maar daar zie ik geen informatie over in je recensie. Weet je het misschien wel?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan