Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
er komt een hittegolf aan met hoge temperaturen. Komende tijd alleen maar de dames bezoeken met airco want anders verlies ik mn erectie op titanium stand/ dan wordtie 80-90% hard en minder uithoudingsvermogen, dus voor elke bezoek: do u have airco? De rose-passage heeft t sowieso dus daar zullen de dames t meest druk krijgen

er komt een hittegolf aan met hoge temperaturen. Komende tijd alleen maar de dames bezoeken met airco want anders verlies ik mn erectie op titanium stand/ dan wordtie 80-90% hard en minder uithoudingsvermogen, dus voor elke bezoek: do u have airco? De rose-passage heeft t sowieso dus daar zullen de dames t meest druk krijgen
ach gewoon even een weekendje overslaan na het weekend wordt het al weer een stuk aangenamer.

En dan naar de NAVO-top.

Hinder van zondagmiddag 22 juni tot vrijdag 27 juni

Weggebruikers tussen Amsterdam, Den Haag en Rotterdam moeten vanaf zondagmiddag 22 juni al rekening houden met de eerste hinder op de weg. Dat komt door de noodzakelijke voorbereidingen, zoals het plaatsen van afzettingen. Door (tijdelijke en gedeeltelijke) afsluitingen van (snel)wegen, op- en afritten en viaducten en tunnels op de wegen A5, A4, A44 en N44 is er vanaf dat moment tot en met donderdag 26 juni kans op ernstige hinder. Datzelfde geldt voor regionale en lokale wegen rondom en in Den Haag, Wassenaar, Katwijk, Noordwijk, Haarlemmermeer, Leiden en Rotterdam. Kijk voor informatie over de gevolgen op regionale en lokale wegen op de website van uw gemeente of provincie.

weet iemand wie de kleine blonde dame is dit op geleenstraat 110K2 zit vraagt aan de deur 100 euro voor half uur en doet geen 20 min voor 50, weigert ook veel donkere broeders zag ik
4K3 Ariana
4k4 Ruby
Gabriela gezien helemaal links achter
het was een warme dag misschien wel te warm

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan