De bordjes hangen aan het raam…of is dat altijd zo?Iemand nena of sol gesignaleerd in de doublet?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe bordjes hangen aan het raam…of is dat altijd zo?Iemand nena of sol gesignaleerd in de doublet?
ach gewoon even een weekendje overslaan na het weekend wordt het al weer een stuk aangenamer.er komt een hittegolf aan met hoge temperaturen. Komende tijd alleen maar de dames bezoeken met airco want anders verlies ik mn erectie op titanium stand/ dan wordtie 80-90% hard en minder uithoudingsvermogen, dus voor elke bezoek: do u have airco? De rose-passage heeft t sowieso dus daar zullen de dames t meest druk krijgen
En dan naar de NAVO-top.
dank je broeder Paulus2Op 110 k2 zou misschien Sabrina kunnen zijn.
Nou ik sla heel volgende week denk ik over met die hele NAVO-top gedoe. Alles is afgezet enzo, echt geen zin in dat gedoe. Deze week ff flink inslaan en lekker eens vroeg naar bed ofzoach gewoon even een weekendje overslaan na het weekend wordt het al weer een stuk aangenamer.
Vanmiddag bij een locatie in Rotterdam Schiebroek geweest, werd vriendelijk te woord gestaan door 2 militairen, ze vervelen zich rot, en waren schijnbaar blij dat ze iemand zagen. In mijn diensttijd zat ik bij de geleide wapens, samen met USArmy.Nou ik sla heel volgende week denk ik over met die hele NAVO-top gedoe. Alles is afgezet enzo, echt geen zin in dat gedoe. Deze week ff flink inslaan en lekker eens vroeg naar bed ofzo![]()
Respect voor USArmy en voor jou dat je diensttijd hebt gedaan! Altijd veel respect voor het leger!Vanmiddag bij een locatie in Rotterdam Schiebroek geweest, werd vriendelijk te woord gestaan door 2 militairen, ze vervelen zich rot, en waren schijnbaar blij dat ze iemand zagen. In mijn diensttijd zat ik bij de geleide wapens, samen met USArmy.
Het stelde niet zoveel voor, meeste tijd zat je in een bunker, bij de raketten, US Army was erbij omdat er kernkop in Nike Hercules raket zat, was mooie tijd, eind jaren 70.Respect voor USArmy en voor jou dat je diensttijd hebt gedaan! Altijd veel respect voor het leger!
Op 110 k2 zou misschien Sabrina kunnen zijn.
weet iemand wie de kleine blonde dame is dit op geleenstraat 110K2 zit vraagt aan de deur 100 euro voor half uur en doet geen 20 min voor 50, weigert ook veel donkere broeders zag ik
4K3 Ariana
4k4 Ruby
Gabriela gezien helemaal links achter
het was een warme dag misschien wel te warm