Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
K was mn account kwijt. 3 weken geleden bij een dame binnen geweest omdat ze me geil aankeek en mooie ogen en zo heeft.

Ze zat toen op 5k3 doubletstraat naast 2 deuren verder dan waar Irina normaal zit. Ze heeft een grote kaak, groene ogen, zwart haar half lang en een normaal lichaam.

De service was heel erg slecht en ze stonk naar sigaretten. Vermijden! Weet iemand hoe deze hoer heet dan kan ik een review schrijven
vandaag is niet de meest prettige dag om te pompen buitentemperatuur 32 graden dan is het binnen 40 graden en tijdens het pompen wordt je lichaam nog warmer nee ik sla vandaag over broeders zelfs nu even naar de supermarkt gaan is zelfs te warm]
er zijn wel kamers in de doubie met airco maar helaas niet zoveel ben ik bang :(
Weet je ook of er zondag veel dames staan meestal in de doubletstraat? Morgen ga ik misschien

K was mn account kwijt. 3 weken geleden bij een dame binnen geweest omdat ze me geil aankeek en mooie ogen en zo heeft.

Ze zat toen op 5k3 doubletstraat naast 2 deuren verder dan waar Irina normaal zit. Ze heeft een grote kaak, groene ogen, zwart haar half lang en een normaal lichaam.

De service was heel erg slecht en ze stonk naar sigaretten. Vermijden! Weet iemand hoe deze hoer heet dan kan ik een review schrijven

Weet je ook of er zondag veel dames staan meestal in de doubletstraat? Morgen ga ik misschien
normaal wel broeder de meeste nemen vrij op maandag of dinsdag omdat ze in het weekend ook werken

Terug
Bovenaan Onderaan