Zojuist gearriveerd.Beste, Is Antonia vandaag aanwezig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZojuist gearriveerd.Beste, Is Antonia vandaag aanwezig?
Er zijn wel minder dames aanwezig, maar nog genoeg keus.Paulus, weinig vrouwen door de hitte of valt het mee?
Weet je ook of er zondag veel dames staan meestal in de doubletstraat? Morgen ga ik misschienvandaag is niet de meest prettige dag om te pompen buitentemperatuur 32 graden dan is het binnen 40 graden en tijdens het pompen wordt je lichaam nog warmer nee ik sla vandaag over broeders zelfs nu even naar de supermarkt gaan is zelfs te warm]
er zijn wel kamers in de doubie met airco maar helaas niet zoveel ben ik bang![]()
normaal wel broeder de meeste nemen vrij op maandag of dinsdag omdat ze in het weekend ook werkenK was mn account kwijt. 3 weken geleden bij een dame binnen geweest omdat ze me geil aankeek en mooie ogen en zo heeft.
Ze zat toen op 5k3 doubletstraat naast 2 deuren verder dan waar Irina normaal zit. Ze heeft een grote kaak, groene ogen, zwart haar half lang en een normaal lichaam.
De service was heel erg slecht en ze stonk naar sigaretten. Vermijden! Weet iemand hoe deze hoer heet dan kan ik een review schrijven
Weet je ook of er zondag veel dames staan meestal in de doubletstraat? Morgen ga ik misschien
Wat ik weet is dat zij zaterdag niet werkt maar morgen meestal wel.Weet iemand of Sonja geleenstraat aanwezig is?
Dat is toch het mooie van het hoerenlopersbestaan , soms heb je een topper en vaak een fiasco.K was mn account kwijt. 3 weken geleden bij een dame binnen geweest omdat ze me geil aankeek en mooie ogen en zo heeft.
Ze zat toen op 5k3 doubletstraat naast 2 deuren verder dan waar Irina normaal zit. Ze heeft een grote kaak, groene ogen, zwart haar half lang en een normaal lichaam.
De service was heel erg slecht en ze stonk naar sigaretten. Vermijden! Weet iemand hoe deze hoer heet dan kan ik een review schrijven
Weet je ook of er zondag veel dames staan meestal in de doubletstraat? Morgen ga ik misschien
Daar heb je gelijk in maar de realiteit is dat het vaker een fiasco is dan dat je beet hebt.Andersom is beter ...
Op weg naar de straat zag ik prachtige vrouwen genieten van het weer. Mijn verwachtingen stegen snel. Ik moest zonder avontuur naar huis terugkeren nadat ik de opties in beide straten had bekeken.![]()