Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Liever een fysieke 6 met een 9 voor service, dan omgekeerd.
Ieder z'n ding, maar ik zou überhaupt geen erectie kunnen krijgen van de meeste vrouwen in de Doubletstraat. De meeste vrouwen daar zijn oud en uit vorm, of gewoon 'lelijk'. De gemiddelde vrouw daar zou ik niet eens gratis (willen) doen, heb altijd een licht gevoel van walging als ik daar loop.

De Geleenstraat vind ik tegenwoordig ook niet veel soeps, maar er zijn tenminste weinig dames die mij écht afstoten. Ik woon zelf in Den Haag, maar voor mij desondanks geen bezoek waard. Ik moet er dan wel bij zeggen dat ik altijd in de avond (vanaf 19:00) ga, misschien is de bezetting in de namiddag beter. Ik neem straks uit verveling een kijkje.

Verder is er inderdaad (vaak) een 'omgekeerd verband' tussen aantrekkelijkheid en service. De mooiste vrouwen kunnen zonder zich in te spannen nog steeds genoeg klanten krijgen.

Was begin juni in de Doubie en zag ergens rond 21, 23 (29?) een slanke meid met een brutale kop, lang donkerbruin haar, ik denk Turks. Ze zat op haar knieën waardoor dat strakke kontje zichtbaar was; daar zou ik graag eens achter plaatsnemen. Iemand ervaring met deze dame?

De Geleenstraat vind ik tegenwoordig ook niet veel soeps, maar er zijn tenminste weinig dames die mij écht afstoten.

Juist, maar ja dan kom je weer in de 50 euro prijsdiscussie terecht en heb je in no time het halve forum pislink. Dus wil hier geen discussie starten maar wel iets ter overdenking WAAROM het zo slecht gaat achter de ramen:

Nav een discussie in AmsterdamAlg laatst op Kinky gekeken naar de prijzen die de dames daar vragen met hun lagere kosten want geen raamhuur en minder andere kosten.
Dan is meteen duidelijk waarom de wandelstraten incl Den Haag leeglopen.

Ga naar kinky, keuze: alleen nederland
Plaats: Utrecht, plus 150km dan heb je een groot deel van nederland, groningen, friesland en limburg vallen er helaas deels buiten
MAXIMUM prijs instellen op ca 53 euro.
Leeftijd max 35 jaar. (of eigen keuze)
Type date: Massage en Virtual uitlaten alle andere aan.

De meeste dames die overblijven zijn van een paar prive huizen die waarschijnlijk verplicht een vluggertje voor 50 euro moeten aanbieden om klanten te lokken.

Als je die niet meetelt zijn er nog ca 10 dames met een advertentie (max 10 dagen oud) die 50 euro als starttarief hebben voor een "vluggertje". Daar kunnen nog neppers tussenzitten. 5 dames hebben goede reviews, bij drie dames staan ze uit en soms is het een typefout (30 ipv 300 voor 2 uur)

Zet je de leeftijd op maximaal dan zijn het er ruim 20 maar de dames die erbij komen hebben bijna allemaal de review uitgezet en dat is geen goed teken. En de meesten die erbij komen zouden in de Geleenstraat weinig kans op een klant hebben.

Juist, maar ja dan kom je weer in de 50 euro prijsdiscussie terecht en heb je in no time het halve forum pislink. Dus wil hier geen discussie starten maar wel iets ter overdenking WAAROM het zo slecht gaat achter de ramen:
Ja, daar sla je de spijker op z'n kop. 50 EUR is tegenwoordig (in 2025) simpelweg wat anders dan in 2015 of in 2005. Je kunt er nu nauwelijks meer de weekboodschappen (voor 1 persoon) mee betalen, dus dan kan je ook niet te veel verwachten.

Als het prijspeil niet meestijgt (inflatie), dan krijg je 'krimpflatie': een lagere kwaliteit (in dit geval bijvoorbeeld qua aantrekkelijkheid of tijdsduur). De vrouwen in de raambuurten moeten het vooral hebben van 'massa = kassa', om evenveel te verdienen als in de privéontvangst. Het zal verder ook wel samenhangen met de verbeterde economische omstandigheden in Oost-Europa, waardoor er simpelweg minder aanwas is (ook vanwege de lage geboortecijfers).

Om relevant te blijven voor het onderwerp: ik was net in de Geleenstraat (zo rond 17:00, zal wel niet het beste tijdstip zijn geweest) en ik heb niet de indruk dat dat goed lukt. Weinig dames, maar nog minder wandelaars.

Terug
Bovenaan Onderaan