Heisenbergg
Vaste klant
- 147
- 24/02/23
- 21
VraagIs dat een vraag of mededeling?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVraagIs dat een vraag of mededeling?
Ja zeker, wandelen is zeer gezond. Ik probeer zelf altijd tussen de 10.000-20.000 stappen per dag te zetten.Is het waard om van geleen naar doublet te lopen?
Is dat een mededeling of een vraag?Dominicaanse katy. Al terug. Doubletstraat 40...
SorryNee, ik reageerde ergens anders op.
Ik moet energie besparenJa zeker, wandelen is zeer gezond. Ik probeer zelf altijd tussen de 10.000-20.000 stappen per dag te zetten.
Sabrina 110k2 aanwezig ?
Dat is Lindsey, ik zag haar van de week ook zitten.16K2 zag ik een donker dame met volle borsten dikkuh lippen ook
broeder welk nummer zat de mooie Betty ik ben erg lang op zoek naar haar @Win/Win Filantroop ??Was gezellig druk op Geleen vanmiddag rond 1700
(Blonde Betty was er ook,, is verhuisd naar Geleen dus)
Vanaf 1700. Ze stond op de kamer van Kasey volgens mij. Kasey verplaatste vanaf 5 uur een paar kamers naar rechts.Weet je ook een kamernr en misschien alleen 's-avonds?
Dat hangt af van jouw smaak. Voor mij niet.Is het waard om van geleen naar doublet te lopen?
Daar staat toch gewoon Kasy?Op Geleen23 k11 staat een dame die ik nog niet eerder heb gezien. Kenmerkende tattoos op bil en bijbeen en keel. Lacht zeer vriendelijk en heeft eerder gewerkt in Brussel. Ze heet Andrea en werkt overdag en avond en heeft lang zwart haar. Heeft iemand al ervaring met haar?
Heel eerlijk: ik heb betere service gehad van dames uit doublet. En er zitten toppers tussen, zoals Coco uit doublet (haar tiktok is pour.aya)Dat hangt af van jouw smaak. Voor mij niet.
Wie niet?Even niet gezien in Den Haag.
Roxan is met vakantie, niet aanwezig vandaag.Weet iemand of roxan (hongarije) doubletstraat aanwezig is vandaag?
Wie denk je?Wie niet?
broeder @Paulus2 weet jij welke straat en kamernummer broeder @Win/Win Filantroop bedoelt? alvast bedankt broederVanaf 1700. Ze stond op de kamer van Kasey volgens mij. Kasey verplaatste vanaf 5 uur een paar kamers naar rechts.
Dus Betty waarschijnlijk in de kamer rechts van waar normaal gesproken Alice staat/zit.