Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naast de reviews, is een andere vuistregel die ik hanteer bij mooie dvp's: observeren of ze het druk hebben of rustig. Ik zag bv bij Carina (latina: dominicaanse) uit doublet dat ze vrijwel continue bezet was. Dvp's die het druk hebben leveren vaak goede service! Handig als je niet weet welke Elena nou TMM is en welke niet.

Echt klein rond de 1 meter 50, zwart lang haar. 18 21 Jr, geneigd eerst haar id te vragen. Zwarte body droeg ze.
Dat klinkt als die ene Celine waar ik x eerder iets over poste, heel fit lichaam? Ik durf dat meisje nog steeds niet te bezoeken door hoe ze kijkt uit dr ogen: alsof ze iets op heeft. Daarbij heeft een wandelaar mij gewarschuwd toen ik naar dr zat te kijken, hij zei dont go she is crazy en vond t al raar dat ze altijd beschikbaar is en dan moet t wel heel erg zijn want je wordt zelden gewaarschuwd door andere (2x in totaal in mn wandel carriere meegemaakt)

Daarom heeft ErinEruit ook nog nooit een dvp uit Thailand bezocht, maar ga wel een praatje met deze Noi maken. Heb jij haar bezocht in t verleden toen je nog actief was?
ik heb haar nooit bezocht. Ik heb het niet zo op die Thaise vrouwen die in Nederland zijn, ik vind ze vaak lelijk. Voor mooie Thaise vrouwen, zal je toch echt naar Thailand moeten gaan.

Laatst bewerkt:
ik heb haar nooit bezocht. Ik heb het niet zo op die Thaise vrouwen die in Nederland zijn, ik vind ze vaak lelijk. Voor mooie Thaise vrouwen, zal je toch echt naar Thailand moeten gaan.
Oh oke ja ik ken er weinig eerlijk gezegd en ook nooit in Thailand geweest ofzo. Het boeit me niet wat voor afkomst ze hebben zolang ze maar wel mooie billlen hebben ten opzichte van rest van het lichaam. Een dame kan kleine billen hebben maar zolang je maar wel een ass ziet en dat zie je bij veel aziatische dames niet waardoor ik hem niet hard kan krijgen.. een goeie ass is echt een vereiste om erin en eruit te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan