Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe vraag is op zich een terechte, maar lees hieronder even. Alleen maar vragen, leuk als je ook iets zou bijdragenBegrijp de commotie niet? Wat is er mis met de vraagstelling?
Ja, die is aanwezig.Is Wendy Geleenstraat 106 aanwezig?
Grote complimenten hoe jij zo kort & bondig beschikbaarheid vraagt over een dame met haar pagina in de hyperlink: +100 kudosIs Jessica (Roe), Den Haag, Geleenstraat 122 k11 vh 126a k1
alweer gesignaleerd?
Ja aanwezigIs Wendy Geleenstraat 106 aanwezig?
Ja gewoon vragen aan het raam. Beffen is bij de meeste dames geen probleem zolang je extra betaald. Meestal 20 tot 50 euro erbij. Soms kan ik het ook voor het instaptarief als je de dame kent.Ik zie best veel broeders hier die met dames TZ doen en beffen vragen jullie dit gewoon ? Want ik bezoek nu al een tijdje dezelfde dame en ik denk dat ze hier wel voor open staat
Dat je alleen maar vraagt en gedn recensies deelt hierBegrijp de commotie niet? Wat is er mis met de vraagstelling?
Bijna geen regen.+ voor de regenjas/ paraplu-broeders, het gaat tussen 16:00-18:00 nogal hard regenen in Den Haag. Wellicht handige info voor @Rainyday ?
Snap ik, je bent natuurlijk ook nog maar pas 3 jaar lid!Haha is dat het, weet ik veel dat het zo belangrijk is. Weer wat geleerd.
Helemaal gelijk de mensen die geen recensie geven als ze daar geen zin in hebben want zijn niks verplicht.Snap ik, je bent natuurlijk ook nog maar pas 3 jaar lid!
Klopt helemaal Beffie, is geen verplichting. Het is echter ook geen verplichting, voor hen die het antwoord op de vele vragen weten, te reageren!Helemaal gelijk de mensen die geen recensie geven als ze daar geen zin in hebben want zijn niks verplicht.
Waar staat dat het verplicht is om een recensie te schrijven,in ruil voor informatie van een dame in kwestie? Volgens mij nergens.Snap ik, je bent natuurlijk ook nog maar pas 3 jaar lid!
Je maakt geen vrienden hier, door alleen maar te vragen, en niets terug te geven.Waar staat dat het verplicht is om een recensie te schrijven,in ruil voor informatie van een dame in kwestie? Volgens mij nergens.
Alsof je vrienden maakt via internet , wat is er toch gaande met de mensheid.Je maakt geen vrienden hier, door alleen maar te vragen, en niets terug te geven.
Oké nergens dus, je maakt zelf regels op een site. Dame in kwestie is volgens de insiders niks dus valt weinig op toe te voegen.Je maakt geen vrienden hier, door alleen maar te vragen, en niets terug te geven.
Ja wel wat. Veel Latina's in de doublet beginnen in de ochtend. Maar de meeste Oost Europese komen vanaf 12h aankakken.Is er op woensdagochtend ca 11h al wat aanbod van vrouwen. ?
Komkommertijd!!Wat een puberaal geleuter over dit onderwerp. Een etmaal lang heen en weer reutelen om niks.
@Fausto heeft helemaal gelijk hiermee. Het is geven en nemen en als jij alleen van het nemen bent, dan gaan weinig mensen je helpen met Yessie waar je altijd over vraagt maar 0 x een review voor hebt achtergelatenOké nergens dus, je maakt zelf regels op een site. Dame in kwestie is volgens de insiders niks dus valt weinig op toe te voegen.
Ja ik vraag het standaard. Dit doe ik alleen bij de 1e keer voordat ik naar binnen ga. In mn ervaring zoenen er maar een paar en is de enige aantrekkelijke jongedame (mn mening) die tongzoent: Coco/ Ariana (Iraanse dame op 8k3/4)Ik zie best veel broeders hier die met dames TZ doen en beffen vragen jullie dit gewoon ? Want ik bezoek nu al een tijdje dezelfde dame en ik denk dat ze hier wel voor open staat