Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie best veel broeders hier die met dames TZ doen en beffen vragen jullie dit gewoon ? Want ik bezoek nu al een tijdje dezelfde dame en ik denk dat ze hier wel voor open staat
Ja gewoon vragen aan het raam. Beffen is bij de meeste dames geen probleem zolang je extra betaald. Meestal 20 tot 50 euro erbij. Soms kan ik het ook voor het instaptarief als je de dame kent.

Volop tongzoenen doen ze volgens mij minder snel. iig niet voor twee tientjes extra.

Zojuist Maya (ROE, oude vriendin van Andra 16k2) weer gespot in doublet en zoals altijd is ze druk bezet

Oké nergens dus, je maakt zelf regels op een site. Dame in kwestie is volgens de insiders niks dus valt weinig op toe te voegen.
@Fausto heeft helemaal gelijk hiermee. Het is geven en nemen en als jij alleen van het nemen bent, dan gaan weinig mensen je helpen met Yessie waar je altijd over vraagt maar 0 x een review voor hebt achtergelaten
Ik zie best veel broeders hier die met dames TZ doen en beffen vragen jullie dit gewoon ? Want ik bezoek nu al een tijdje dezelfde dame en ik denk dat ze hier wel voor open staat
Ja ik vraag het standaard. Dit doe ik alleen bij de 1e keer voordat ik naar binnen ga. In mn ervaring zoenen er maar een paar en is de enige aantrekkelijke jongedame (mn mening) die tongzoent: Coco/ Ariana (Iraanse dame op 8k3/4)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan