Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet jij ook tot wanneer ze op vakantie is en/of ze al terug is ?Roxan is met vakantie, niet aanwezig vandaag.
Misschien hebben hun te weinig ervaring om dingen te delen? Ik heb bijvoorbeeld maar 4/5 dames bezocht tot nu toe.Je maakt geen vrienden hier, door alleen maar te vragen, en niets terug te geven.
Dat is echt geen belemmering hoor om een recensie te schrijven. Je "moet" ergens beginnen.Misschien hebben hun te weinig ervaring om dingen te delen? Ik heb bijvoorbeeld maar 4/5 dames bezocht tot nu toe.
Ja, het was weer lekker vanmorgen…Is er vandaag nog wat leuks aanwezig rond 11 sochtends in de doub
Nee, maar houdt het forum in de gaten. Juli/augustus is haar vakantieperiode.Weet jij ook tot wanneer ze op vakantie is en/of ze al terug is ?
Geen idee, heb haar niet gespot miss weet @Paulus2 dit. Ken deze dame ook nietDank, maar is ze nog regelmatig aanwezig?
Als het mogelijk is (check recensies) is het normaal gesproken 50 euro extra bovenop de standaardprijs.is PZC in de Geleenstraat mogelijk? Zo ja, bij welke dames en tegen welke meerprijs?
Vanmiddag heb ik haar niet gezien en weet niet of Jessica vaste dagen heeft, maar zie haar wel vaker.Geen idee, heb haar niet gespot miss weet @Paulus2 dit. Ken deze dame ook niet