Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo zat ik vroeger ook in de wedstrijd, maar lag dan vaak na een matige pijpbeurt op zo'n knappe jonge meid 'in het luchtledige' te pompen door te slap k*tje en teveel glijmiddel. Laatste tijd kom ik veel vaker bij de oudere 'lelijke' Latina's in de Doublet, die het p*pen tot een ware kunst verheven hebben en je l*l er bijna afknijpen als je ze ligt door te stoten, zo strak en gespierd zijn die oude k*tjes. En vriendelijk, superservice, alle mogelijkheden (CIM, etc.), zonder klokkijken . . . .
Ja dat doe ik ook 😇 gebeurd zelden dat het bezoek is tegengevallen 😛

is PZC in de Geleenstraat mogelijk? Zo ja, bij welke dames en tegen welke meerprijs?
De meeste doen het wel, mits je 50e extra betaalt. Helaas zelfs dan geen garantie dat ze goed zijn noch is CIM inbegrepen. CIM is meestal nogeens 50e extra als ze dat überhaupt doen. Weleens mee gemaakt dat ze dan ermee beginnen, maar zo geen cim willen dat ze voor ik überhaupt in de buurt ben over willen gaan op neuken en anders gaan rukken. Zelfs als je aangeeft ze tijdig te waarschuwen gaan ze je afrukken.

Er zijn er 3 die pzc incl cim doen voor 50e. Niet extra, maar flatrate.

Colombiaanse July begin van de straat. Let op: het is enkel pzc incl cim voor 50e. Neuzen is dan geen optie meer als je alsnog die lekkere billetjes wilt pompen. Of het een, of het ander. Als je van Latinas met grote tinten en volle billen houdt wel fijn.

Surinaamse Asha is qua uiterlijk niet mijn type, maar ze is wel eentje die zich sletterig weet gedraagt wat wel helpt. Vuile praatjes tussendoor, veel kwijl en laat de sperma zo uit haar mond op je pik druipen. Geile aanzicht.

Derde ben ik naam van even kwijt. Is de Russische dame van rond de 50. Zit in het inham halverwege de straat en 2e/3e raam links. Doet haar best met de vuile praat maar weinig variatie. Wilt je 'slagroom' graag.

Van de 3 heeft july mijn voorkeur, maar ga voor een pzc meestal naar Claudia of Diana in de doublet. Claudia doet deep throat, is OK met hoofd vastpakken en aanduwen en wat ruige werk en cim is totaal geen issue. Diana doet geen cim, maar vind haar wel lekker pijpen en haar tieten zijn geweldig om naar te kijken en om mee te spelen. Als je enkel een pijpbeurt wilt zou ik eerder Diana aanraden, maar als je ook deep throat en wat dominanter wilt zijn dan weer Claudia.

Terug
Bovenaan Onderaan