Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren23 k6 naast de deur rechtsHet zegt me even niets.
laatste raam, voor dat je die kleine passage bij de pisbakken in gaat.Waar zit deze Diana precies? Ik zag 1 bericht met 40k5, is dat correct?
Dame op 79k5 of k4 adriana geloof ik dat ze heette, zat naast Ingrid de Colombiaanse. Dat is wel een hele aardige vrouw. Coco heb ik nooit gezien, maar ik wandel meestal na 20:00 uur dus dan is die al weg. Bedankt voor de tip ik houd haar zeker in mijn achterhoofd.Ja coco van doublet zoent echt heel goed. Zoek haar maar op via kinky: Ariana. Welke dame heb jij bezocht in doublet waarbij t tegenviel?
Zijn ze de moeite waard om van zeeland daarheen te rijden?Ja, zeker.
Helemaal van uit Zeeland om een wippie te maken?Zijn ze de moeite waard om van zeeland daarheen te rijden?
het is maar waar je zin in hebt,. om alleen voor een wippie zo'n lange rit te maken.Zeeland is weinig aanbod Fausto.
Afhankelijk van persoonlijke smaak, en wat je verwacht, anders maak je er dagje Den Haag van.Zijn ze de moeite waard om van zeeland daarheen te rijden?
Ik zou t ook niet doen haha. Maar prima toch als hij t wil. Hopelijk niet voor niks, zit er wat voor z'n smaak bij!het is maar waar je zin in hebt,. om alleen voor een wippie zo'n lange rit te maken.
Dan moet je toch wel heel geil zijn![]()
Doubletstraat 15/1 bestaat niet.Goedendag kan iemand mij misschien vertellen hoe de service is van een damen ik denk op 15/1 doubletstraat ongeveer. Zit altijd in een zwart pakje latina denk ik rond de 40/50 jaar zwart haar
bedoeld hij niet 25 k1, in de stenen passage ?Doubletstraat 15/1 bestaat niet.
Dankje Paulus, je hebt me €50,- bespaard met de bevestiging want tis wel echt een lekkerding die dame op geleen 110k2, helaas slechte service dus dan wordt het hem nietDat is inderdaad deze dame
![]()
Recensie - Eva/Emma (Roe), Den Haag, Geleenstraat 110 k2 (vh oa 110p k7, 110 k1)
vanmiddag ff lang de geleen geweest. rond 1215 liep er voor mij een nieuw poppetje van 21 jr de straat in. na ff wachten was een wandelaar me net voor. aangezien het niet veel soeps was in de straat even gewacht op het poppetje. kort gesprek bij raam was lastig. weinig engels spreekt ze. 50 eur...www.girlsreview.nl
Heb dr niet gezien vandaag, misschien avonddienst? Sowieso was de bezetting laag bij Doublet.Weet iemand of Adriana van Doubletstraat 3k8 vandaag aanwezig is?
Ik zou zeggen, neem een kopje koffie en ga speuren door de reviews. Best lastig om je goed advies te geven want weet niet waar je van houdt dik dun grote tieten kleine tieten roemeens/ latina/ aziatisch/ donker?Goedemiddag heren,
Ben vrij nieuw op dit platform en ook nog niet echt bekend met de Geleenstraat. Binnenkort ga ik er weer langs en wil dan een lange dame bezoeken. Wie raden jullie daarvoor aan?
BVD
Ga naar de Geleenstraat en dan kun je het zelf zien en je keuze maken.Goedemiddag heren,
Ben vrij nieuw op dit platform en ook nog niet echt bekend met de Geleenstraat. Binnenkort ga ik er weer langs en wil dan een lange dame bezoeken. Wie raden jullie daarvoor aan?
BVD
Dank voor je reactie.Ik zou zeggen, neem een kopje koffie en ga speuren door de reviews. Best lastig om je goed advies te geven want weet niet waar je van houdt dik dun grote tieten kleine tieten roemeens/ latina/ aziatisch/ donker?
En wat vindt je lang? Op bed maakt t niet uit he want je hoeft niet met haar hand in hand over de boulevard te lopen.
Ik zou Sylvia aanraden als ze er weer is en anders Betty van Geleen of Emma (zie mn bericht hierboven)
Ik raad je miryam aan van 110p normaal ontvangt ze bij k2 altijd maar nu volgens mij bij k6 of k7. Ze is vaak aan het praten met aranja. Ze is een topper ik raad je haar echt aan.Dank voor je reactie.
En zal zeker even door de reviews heen bladeren, goede tip!
Ik vind zelf lange benen wel sexy, dus bijvoorbeeld 175cm +. Verder maakt de afkomst mij niet heel veel uit. Al gaat mijn voorkeur wel uit naar licht getint, een slank lichaam, grote tieten en redelijke dikke kont.
Ook zal ik de door jou genoemde namen zeker onthouden!
Is zeker waar, maar was benieuwd of andere leden aanraders haddenGa naar de Geleenstraat en dan kun je het zelf zien en je keuze maken.
Een gouden tip die je altijd kan gebruiken is letop op welke dames vaker bezet zijn. Sommige gaan zelf even weg maar diegene die vaker klanten hebben zijn de toppers vaak.Is zeker waar, maar was benieuwd of andere leden aanraders hadden
100% waar! Dit is misschien de beste tip. De dames die goed zijn, zijn vrijwel altijd bezet en worden vaak bezocht. Daarom zou ik de eerste paar keren goed observeren en niet meteen je lul volgen en de reviews hier checkenEen gouden tip die je altijd kan gebruiken is letop op welke dames vaker bezet zijn. Sommige gaan zelf even weg maar diegene die vaker klanten hebben zijn de toppers vaak.
Bedankt, zal daar zeker opletten!Een gouden tip die je altijd kan gebruiken is letop op welke dames vaker bezet zijn. Sommige gaan zelf even weg maar diegene die vaker klanten hebben zijn de toppers vaak.