Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja coco van doublet zoent echt heel goed. Zoek haar maar op via kinky: Ariana. Welke dame heb jij bezocht in doublet waarbij t tegenviel?
Dame op 79k5 of k4 adriana geloof ik dat ze heette, zat naast Ingrid de Colombiaanse. Dat is wel een hele aardige vrouw. Coco heb ik nooit gezien, maar ik wandel meestal na 20:00 uur dus dan is die al weg. Bedankt voor de tip ik houd haar zeker in mijn achterhoofd.

Doubletstraat 15/1 bestaat niet.
bedoeld hij niet 25 k1, in de stenen passage ?
Daar zit Leticia

Deze Emma is weer terug in geleen:

Ze vraagt alleen nu €30,- extra voor zoenen, waardoor ik een andere keer terugga (had slechts 50 op zak).

Verder heb ik een ene Eva (roze pakje, leek groene ogen te hebben, maar vanwege twijfel of ze TMM is, niet naar binnen gegaan) gespot op geleen 110k2, is dat die TMM? Ze ziet er wel lekker uit en ook sociaal. Ik hoor graag van jullie of dit klopt

Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad deze dame

Net de buurvrouw van Irina bezocht op doublet op 5k1, deze dame heet Eva maar kan geen pagina over dr vinden. @modjomaster , heb jij wellicht een link naar deze dame als echte kenner? Ze lijkt sprekend op Irina maar dan een stukje kleiner. Het is niet deze Eva terwijl t wel hetzelfde kamernr is:

Dit zusje van Irina is dit jaar in doublet komen werken (althans heb haar voor 2025 hier niet gezien). Heb echt hele goede sex met dr gehad, leuke dame! Dan zal ik een recensie achterlaten, en anders maak ik wel een pagina aan maar liever eerst checken bij jou @modjomaster
Dat is inderdaad deze dame
Dankje Paulus, je hebt me €50,- bespaard met de bevestiging want tis wel echt een lekkerding die dame op geleen 110k2, helaas slechte service dus dan wordt het hem niet
Weet iemand of Adriana van Doubletstraat 3k8 vandaag aanwezig is?
Heb dr niet gezien vandaag, misschien avonddienst? Sowieso was de bezetting laag bij Doublet.
Ruby was er, Sol ofzo, Nena, Eva (zusje van Irina op 5k1), Andra, Alexandra 16k, aline (vriendin van Erika), maya en dan de andere dvps die er altijd zijn

Laatst bewerkt:
Goedemiddag heren,

Ben vrij nieuw op dit platform en ook nog niet echt bekend met de Geleenstraat. Binnenkort ga ik er weer langs en wil dan een lange dame bezoeken. Wie raden jullie daarvoor aan?
BVD
Ik zou zeggen, neem een kopje koffie en ga speuren door de reviews. Best lastig om je goed advies te geven want weet niet waar je van houdt dik dun grote tieten kleine tieten roemeens/ latina/ aziatisch/ donker?

En wat vindt je lang? Op bed maakt t niet uit he want je hoeft niet met haar hand in hand over de boulevard te lopen.

Ik zou Sylvia aanraden als ze er weer is en anders Betty van Geleen of Emma (zie mn bericht hierboven)

Ik zou zeggen, neem een kopje koffie en ga speuren door de reviews. Best lastig om je goed advies te geven want weet niet waar je van houdt dik dun grote tieten kleine tieten roemeens/ latina/ aziatisch/ donker?

En wat vindt je lang? Op bed maakt t niet uit he want je hoeft niet met haar hand in hand over de boulevard te lopen.

Ik zou Sylvia aanraden als ze er weer is en anders Betty van Geleen of Emma (zie mn bericht hierboven)
Dank voor je reactie.

En zal zeker even door de reviews heen bladeren, goede tip!

Ik vind zelf lange benen wel sexy, dus bijvoorbeeld 175cm +. Verder maakt de afkomst mij niet heel veel uit. Al gaat mijn voorkeur wel uit naar licht getint, een slank lichaam, grote tieten en redelijke dikke kont.

Ook zal ik de door jou genoemde namen zeker onthouden!

Goedemiddag mannen weet iemand
of dominicaanse nathalia van 23 k5 aanwezig is?
Dank voor je reactie.

En zal zeker even door de reviews heen bladeren, goede tip!

Ik vind zelf lange benen wel sexy, dus bijvoorbeeld 175cm +. Verder maakt de afkomst mij niet heel veel uit. Al gaat mijn voorkeur wel uit naar licht getint, een slank lichaam, grote tieten en redelijke dikke kont.

Ook zal ik de door jou genoemde namen zeker onthouden!
Ik raad je miryam aan van 110p normaal ontvangt ze bij k2 altijd maar nu volgens mij bij k6 of k7. Ze is vaak aan het praten met aranja. Ze is een topper ik raad je haar echt aan.

Een gouden tip die je altijd kan gebruiken is letop op welke dames vaker bezet zijn. Sommige gaan zelf even weg maar diegene die vaker klanten hebben zijn de toppers vaak.
100% waar! Dit is misschien de beste tip. De dames die goed zijn, zijn vrijwel altijd bezet en worden vaak bezocht. Daarom zou ik de eerste paar keren goed observeren en niet meteen je lul volgen en de reviews hier checken

Terug
Bovenaan Onderaan