En dan ook reviews delenBedankt, zal daar zeker opletten!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn dan ook reviews delenBedankt, zal daar zeker opletten!
Zal ik doen!En dan ook reviews delen![]()
Nee niet gezien. Wel der buurvrouw en die heb ik ook bezocht, lijken erg op elkaar trouwens (ook in doen en laten).Irina 5k1 aanwezig?
Oh was der kamer leeg of gordijnen dicht?Nee niet gezien. Wel der buurvrouw en die heb ik ook bezocht, lijken erg op elkaar trouwens
Oh was der kamer leeg of gordijnen dicht?
Hoe ziet ze eruit en wanneer zag je dr, zie daar wisselende dames staanHeren weet iemand wie de dame is bij 51 k6 hunsestraat. Als ik opzoek zie ik verschillende namen
Ik zie haar nu ze is blond ze heeft grote billen en is klein beetje getint brunnete beetjeHoe ziet ze eruit en wanneer zag je dr, zie daar wisselende dames staan
Heel fit ook en tattoo's?Ik zie haar nu ze is blond ze heeft grote billen en is klein beetje getint brunnete beetje
Ja kloptHeel fit ook en tattoo's?
Haha ik zal een goeie review delen vanavond ben vaker bij haar geweest goeie ervaringen gehadGordijnen dicht in de middag & wanneer ga je eens een review delen vriend?
Ik twijfel tussen haar en de dame die bij 96 k3 zitHaha ik zal een goeie review delen vanavond ben vaker bij haar geweest goeie ervaringen gehad
Pff kom ff niet op dr naam! Ze stond eerst op Hunsestraat 51k1 , misschien weet @Paulus2 het meteenJa klopt
Als ze veel bezet zijn kan het lang wachten zijn. De meest populaire dames hebben meestal hun vaste klanten dus wordt er ook niet veel over hen geschreven. Een keer een recentie en dat is het. Meerdere keren komen en veel rondlopen tot je een of meer vaste dames hebt. Dan ken je elkaar en is de verhouding makkelijker. Je kunt een afspraak maken voor de volgende keer en evt. hun telefoonnumer. Veel kijken kan wel aardig in de papieren gaan lopen.100% waar! Dit is misschien de beste tip. De dames die goed zijn, zijn vrijwel altijd bezet en worden vaak bezocht. Daarom zou ik de eerste paar keren goed observeren en niet meteen je lul volgen en de reviews hier checken
Ja hier moet ik je wel 100% in gelijk geven. Mijn advies was ook bedoeld voor de newbie, maar de echte toppers hebben dat wat jij net zei. Dat zijn de echte parels die je zelden voor t raam ziet door de populairiteit die ze hebben en idd weinig reviews over.Als ze veel bezet zijn kan het lang wachten zijn. De meest populaire dames hebben meestal hun vaste klanten dus wordt er ook niet veel over hen geschreven. Een keer een recentie en dat is het. Meerdere keren komen en veel rondlopen tot je een of meer vaste dames hebt. Dan ken je elkaar en is de verhouding makkelijker. Je kunt een afspraak maken voor de volgende keer en evt. hun telefoonnumer. Veel kijken kan wel aardig in de papieren gaan lopen.![]()
ja broeder uiteraard heb ik haar ook al getest alleen helaas geen recensie achter gelaten het was al een tiijdje geleden en ik had er die dag 3 achter elkaar teste ja was bere geil die dag volgens mij inderdaad buurvrouw van Irina hierna Irina zelf en als laatst de beelschone Ruby als toetje dus ja broeder shrijf gerust een review graag zelfsDit zusje van Irina is dit jaar in doublet komen werken (althans heb haar voor 2025 hier niet gezien). Heb echt hele goede sex met dr gehad, leuke dame! Dan zal ik een recensie achterlaten, en anders maak ik wel een pagina aan maar liever eerst checken bij jou @modjomaster
ja broeder uiteraard heb ik haar ook al getest alleen helaas geen recensie achter gelaten het was al een tiijdje geleden en ik had er die dag 3 achter elkaar teste ja was bere geil die dag volgens mij inderdaad buurvrouw van Irina hierna Irina zelf en als laatst de beelschone Ruby als toetje dus ja broeder shrijf gerust een review graag zelfs
Nee dit is een andere Eva (lees maar de review door van de link die jij deelt, die eva heeft stevige borsten en deze eva heeft kleine borsten), omschrijving komt totaal niet overeen met buurvrouw van Irina die qua gezicht ook op Irina lijkt, maar je kan het haar vragen, ik zie je in de avonden vaak er lopen in doublet dusWaarschijnlijk dezelfde als deze?
![]()
Recensie - Eva, Roe, Doubletstraat 5,k2
Gisteravond na een lange onthouding vroeg in de avond naar de doub gereden daar aangekomen een paar rondjes gelopen en daar viel me een dame op die ik herkende van een tijdje terug die toen op doub 12 stond maar wist even niet wat haar diensten waren maar ze had het figuurtje waar TOM wel van...www.girlsreview.nl
Heb Ruby gistermiddag gezien, maar die heeft het zoals altijd erg druk. celine al een hele tijd niet gezien en betty ook niet (dr buurvrouw die half russische toch?) de andere Betty die eerst bij doublet werkte, was er wel. En Eva (dominicaanse) ook al een tijdje niet gezienVanmiddag Doublet en Geleen geweest. Erika (24), Irina, Eva (Dominicaanse, 110), Diana (110), Agnes en verder de usuals gezien. Geen Ruby, Ariana (4k3), Rebecca (51), Celine of Betty (126). Iemand recent nog gezien?
Is ze daar nog werkzaam ? Zo ja, wanneer en op welke dagen? Ik ben haar al een aantal keren misgelopen.Is Katalina Doubletstraat met vakantie?
Katalina werkt onregelmatig. Vorige week zat Nelly (brilletje) op haar kamer.Is ze daar nog werkzaam ? Zo ja, wanneer en op welke dagen? Ik ben haar al een aantal keren misgelopen.
Over welke Celine hebben jullie het en Eva is (vrijwel) elke dag gewoon aanwezig,?Heb Ruby gistermiddag gezien, maar die heeft het zoals altijd erg druk. celine al een hele tijd niet gezien en betty ook niet (dr buurvrouw die half russische toch?) de andere Betty die eerst bij doublet werkte, was er wel. En Eva (dominicaanse) ook al een tijdje niet gezien
Celine van 126a, mooie meid met zwart lang haar @modjomaster heeft haar bezocht. Eva (dominicaanse) van 110p k3/k11, eerst op 126ak3 heb ik ook niet gezien maar dat betekent uiteraard niet dat ze er niet was. Vandaar dat we het aan de echte expert vroegen want jij weet hoe het altijd echt in elkaar zitOver welke Celine hebben jullie het en Eva is (vrijwel) elke dag gewoon aanwezig,?