Vandaag om 17 uur begonnen in tijgerprint setjeHoelaat begint Sibel doorgaans met werken heren
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag om 17 uur begonnen in tijgerprint setjeHoelaat begint Sibel doorgaans met werken heren
Volgens mij vanaf 1300.Hoelaat begint Sibel doorgaans met werken heren?
Ik heb geen idee hoe laat zij begint.Volgens mij vanaf 1300.
@Paulus2 Corrigeer mij als ik het fout heb...
Als je haar topic doorleest, dan lees je ook waar ze vandaan komt. Succes!Ik vraag me af of Sibel Bulgaars is?
ze staat links achteraan richting de straat waar de auto's rijden en tram 17 rijdt en tegenwoordig zelfs meerder trams ook tram 16
Het zou me niets verbazen als Victoria (zij staat niet meer op de ds-girls website) straks ook in geleen komt werken en dan ga ik haar ook weer een bezoekje geven, zij levert ook echt goede service zoals Sibel en IlonaSibel is de Turkse naam, daarom vroeg ik Net als Suzan in doublet 18k4 heeft ze een Turkse naam Maar Bulgaars
Maar Den Haag is beter8:11 is duidelijk veel te vroeg voor jou om een helder en duidelijk bericht te schrijven.
Was je al wakker of ging je net naar bed?
1 vd redenen dat ze nu in de geleen werkt ipv ds is de vrijheid om per dag te kiezen hoe laat ze aan de slag gaat. verwacht dus geen vaste tijden van deze roemeense speterIk heb geen idee hoe laat zij begint.
Aha dat wist ik niet!1 vd redenen dat ze nu in de geleen werkt ipv ds is de vrijheid om per dag te kiezen hoe laat ze aan de slag gaat. verwacht dus geen vaste tijden van deze roemeense speter
Inderdaad, er zijn dames met vaste dagen en tijden en andere dames hebben dat niet.1 vd redenen dat ze nu in de geleen werkt ipv ds is de vrijheid om per dag te kiezen hoe laat ze aan de slag gaat. verwacht dus geen vaste tijden van deze roemeense speter
DankOver 3 a 4 weken.
Je gaat jezelf toch niet je grote hobby het hoerenlopersbestaan opgeven door iets wat deel uitmaakt van het digitale tijdperk , blijft je wandelschoenen aantrekken en spuit erop los en heb schijt aan de wereld want je doet niemand kwaad door je favoriete bezigheid te blijven uitoefenen.Gasten, ik ga voorlopig weer de haagse straten vermijden pff want die ***** die het wandelen onmogelijk maakte in januari tm maart van dit jaar is weer terug. Hij heeft nu een tiktok kanaal genaamd "Fokking Grappig" waarbij de eerder geplaatste filmpjes nu ongeblurred er op staan en ook met stukjes die er niet eerder op stonden en je ziet aan de reacties dar de arrogante **** weer terug is.
Ik besef dat k met dit bericht wss zn bekendheid vergroot dus laat maar weten als dit weg moet want ben er helemaal klaar mee echt een *********!!!!!
Wss gaat ie weer filmen want aan de filmpjes te zien is ie pas actief en wilde vanavond eigenlijk een bezoekje doen aan geleen maar laat maar zitten weer pffff
Zie zijn 2e filmpje, daaraan kun je zien dat er nu stukjes aan zijn toegevoegd wat ALLEEN diezelfde ***** kan hebben gehad want dat eerste stukje, de eerste 10 sec zaten er eerst niet tussen en het rotte aan TikTok is dat je die shit dus ook direct op je telefoon kan opslaan![]()
Het heeft geen zin om jou iets uit te leggen, men hoort alleen wat men begrijpt maar wat denk je dat dit doet met de dames van ds girls??Je gaat jezelf toch niet je grote hobby het hoerenlopersbestaan opgeven door iets wat deel uitmaakt van het digitale tijdperk , blijft je wandelschoenen aantrekken en spuit erop los en heb schijt aan de wereld want je doet niemand kwaad door je favoriete bezigheid te blijven uitoefenen.
Sterkte in deze voor jou moeilijke tijden.
Hahaha.Het heeft geen zin om jou iets uit te leggen, men hoort alleen wat men begrijpt maar wat denk je dat dit doet met de dames van ds girls??
Die dames zijn nu vol zichtbaar en op youtube is deze ***** ook weer actief zag ik net pfffff zoek maar zelf op geleenstraat en dan zie je ook een filmpje van 2 dagen terug.
Ok.Hahaha.
Dit meen je niet. Alweer? Die hing zijn camera's ook op bij diverse privéhuizenGasten, ik ga voorlopig weer de haagse straten vermijden pff want die ***** die het wandelen onmogelijk maakte in januari tm maart van dit jaar is weer terug. Hij heeft nu een tiktok kanaal genaamd "Fokking Grappig" waarbij de eerder geplaatste filmpjes nu ongeblurred er op staan en ook met stukjes die er niet eerder op stonden en je ziet aan de reacties dar de arrogante **** weer terug is.
Ik besef dat k met dit bericht wss zn bekendheid vergroot dus laat maar weten als dit weg moet - ben er helemaal klaar mee echt een *********!!!!!
Wss gaat ie weer filmen want aan de filmpjes te zien is ie pas actief en wilde vanavond eigenlijk een bezoekje doen aan geleen maar laat maar zitten weer pffff
Zie zijn 2e filmpje, daaraan kun je zien dat er nu stukjes aan zijn toegevoegd wat ALLEEN diezelfde ***** kan hebben gehad want dat eerste stukje, de eerste 10 sec waren eerst niet op zijn oorspronkelijke filmpjes op youtube en het rotte aan TikTok is dat je die shit dus ook direct op je telefoon kan opslaanen dat heeft hij dus aanstaan!!!!! Echt een engnek deze vent.
Maar deze ***** keer weten we toch wie dit is????? Kan er niet meteen geschakeld worden met de politie ofzo??
Ja maar op citygirl staat toch een link met zn foto erop toen ie geareesteerd was oo 31-3-2025 in geleen? Met se lelijke kop:Dit meen je niet. Alweer? Die hing zijn camera's ook op bij diverse privéhuizen