Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sibel is de Turkse naam, daarom vroeg ik Net als Suzan in doublet 18k4 heeft ze een Turkse naam Maar Bulgaars
Het zou me niets verbazen als Victoria (zij staat niet meer op de ds-girls website) straks ook in geleen komt werken en dan ga ik haar ook weer een bezoekje geven, zij levert ook echt goede service zoals Sibel en Ilona
8:11 is duidelijk veel te vroeg voor jou om een helder en duidelijk bericht te schrijven.
Was je al wakker of ging je net naar bed?
Maar Den Haag is beter

Laatst bewerkt:
1 vd redenen dat ze nu in de geleen werkt ipv ds is de vrijheid om per dag te kiezen hoe laat ze aan de slag gaat. verwacht dus geen vaste tijden van deze roemeense speter
Aha dat wist ik niet!
Het is inderdaad een speter en heerlijke karakter heeft ze: qua karakter is ze echt helemaal mn favoriet en hoe ze me aankijkt in dat spiegeltje terwijl ik dr doggy nam😍😍

Gasten, ik ga voorlopig weer de haagse straten vermijden pff want die ***** die het wandelen onmogelijk maakte in januari tm maart van dit jaar is weer terug. Hij heeft nu een tiktok kanaal genaamd "Fokking Grappig" waarbij de eerder geplaatste filmpjes nu ongeblurred er op staan en ook met stukjes die er niet eerder op stonden en je ziet aan de reacties dar de arrogante **** weer terug is.

Ik besef dat k met dit bericht wss zn bekendheid vergroot dus laat maar weten als dit weg moet - ben er helemaal klaar mee echt een *********!!!!!

Wss gaat ie weer filmen want aan de filmpjes te zien is ie pas actief en wilde vanavond eigenlijk een bezoekje doen aan geleen maar laat maar zitten weer pffff

Zie zijn 2e filmpje, daaraan kun je zien dat er nu stukjes aan zijn toegevoegd wat ALLEEN diezelfde ***** kan hebben gehad want dat eerste stukje, de eerste 10 sec waren eerst niet op zijn oorspronkelijke filmpjes op youtube en het rotte aan TikTok is dat je die shit dus ook direct op je telefoon kan opslaan😡🤬🤬🤬🤬🤬 en dat heeft hij dus aanstaan!!!!! Echt een engnek deze vent.

Maar deze ***** keer weten we toch wie dit is????? Kan er niet meteen geschakeld worden met de politie ofzo??

Laatst bewerkt:
Gasten, ik ga voorlopig weer de haagse straten vermijden pff want die ***** die het wandelen onmogelijk maakte in januari tm maart van dit jaar is weer terug. Hij heeft nu een tiktok kanaal genaamd "Fokking Grappig" waarbij de eerder geplaatste filmpjes nu ongeblurred er op staan en ook met stukjes die er niet eerder op stonden en je ziet aan de reacties dar de arrogante **** weer terug is.

Ik besef dat k met dit bericht wss zn bekendheid vergroot dus laat maar weten als dit weg moet want ben er helemaal klaar mee echt een *********!!!!!

Wss gaat ie weer filmen want aan de filmpjes te zien is ie pas actief en wilde vanavond eigenlijk een bezoekje doen aan geleen maar laat maar zitten weer pffff

Zie zijn 2e filmpje, daaraan kun je zien dat er nu stukjes aan zijn toegevoegd wat ALLEEN diezelfde ***** kan hebben gehad want dat eerste stukje, de eerste 10 sec zaten er eerst niet tussen en het rotte aan TikTok is dat je die shit dus ook direct op je telefoon kan opslaan😡🤬🤬🤬🤬🤬
Je gaat jezelf toch niet je grote hobby het hoerenlopersbestaan opgeven door iets wat deel uitmaakt van het digitale tijdperk , blijft je wandelschoenen aantrekken en spuit erop los en heb schijt aan de wereld want je doet niemand kwaad door je favoriete bezigheid te blijven uitoefenen.

Sterkte in deze voor jou moeilijke tijden.

Je gaat jezelf toch niet je grote hobby het hoerenlopersbestaan opgeven door iets wat deel uitmaakt van het digitale tijdperk , blijft je wandelschoenen aantrekken en spuit erop los en heb schijt aan de wereld want je doet niemand kwaad door je favoriete bezigheid te blijven uitoefenen.

Sterkte in deze voor jou moeilijke tijden.
Het heeft geen zin om jou iets uit te leggen, men hoort alleen wat men begrijpt maar wat denk je dat dit doet met de dames van ds girls??
Die dames zijn nu vol zichtbaar en op youtube is deze ***** ook weer actief zag ik net pfffff zoek maar zelf op geleenstraat en dan zie je ook een filmpje van 2 dagen terug.

Ik besef dat k met dit bericht wss zn bekendheid vergroot dus laat maar weten als dit weg moet - ben er helemaal klaar mee echt een *********!!!!!

Zie zijn 2e filmpje, daaraan kun je zien dat er nu stukjes aan zijn toegevoegd wat ALLEEN diezelfde ***** kan hebben gehad want dat eerste stukje, de eerste 10 sec waren eerst niet op zijn oorspronkelijke filmpjes op youtube en het rotte aan TikTok is dat je die shit dus ook direct op je telefoon kan opslaan😡🤬🤬🤬🤬🤬 en dat heeft hij dus aanstaan!!!!! Echt een engnek deze vent.

Maar deze ***** keer weten we toch wie dit is????? Kan er niet meteen geschakeld worden met de politie ofzo??
Dit meen je niet. Alweer? Die hing zijn camera's ook op bij diverse privéhuizen

Dit meen je niet. Alweer? Die hing zijn camera's ook op bij diverse privéhuizen
Ja maar op citygirl staat toch een link met zn foto erop toen ie geareesteerd was oo 31-3-2025 in geleen? Met se lelijke kop:

Ja maar deze x staan de dames van ds girls er dus ongeblurred op he en alles en iedereen is te zien!!!!! Door die man wandelde ik 3 maanden niet want ik had direct door dat die obsessief is en niet zal stoppen tenzij die wordt tegengehouden in dit geval gelukkig door de politie maar nu is ie terug en doet ie alsof hij filmpjes doorgestuurd krijgt

Terug
Bovenaan Onderaan