Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
is het niet deze dame?

Maar het valt nog heel erg tegen.
Wat door sommige omschreven wordt als de beste of mooiste prostitutiestraat, valt in werkelijkheid heel erg tegen. Een klein straatje van misschien honderd meter, waar een paar dames achter de ramen zitten.
Vind het ook maar grote armoede voor zogenaamd de beste straat , toont de algemene gesteldheid van het huidige hoerendom in Nederland en omliggende landen.

Beetje off topic.

Vandaag was ik bij het urinoir einde van doubletstraat.
Toen ik nog bezig was, een Hindoestaanse vrouw met een rollator begint tegen mij te praten/vragen.
Eerste dacht ik nee ze praat niet tegen mij... Kan toch niet...
Wel... Denk dat ze wil centjes, als je bedelend aan bent moet je wel voor je geld werken.
Toen ik klaar was en loop weg begint ze tegen mij te klagen "geef je geen antwoord als iemand tegen jij praat?" In het Nederlands en in het Engels...
Ik stond een beetje in shock en alles is naar te klot gegaan, het wordt een kleine ruzie waar ik word alle leuk vriendelijke namen worden genoemd kan**r dit ti**s dat...
Zelf heb ik geen leuke antwoord gegeven...

Dus ja, heb haar nooit eerder gezien, maar nu hebben extra gezelligheid in deze straat... K*t

Beetje off topic.

Vandaag was ik bij het urinoir einde van doubletstraat.
Toen ik nog bezig was, een Hindoestaanse vrouw met een rollator begint tegen mij te praten/vragen.
Eerste dacht ik nee ze praat niet tegen mij... Kan toch niet...
Wel... Denk dat ze wil centjes, als je bedelend aan bent moet je wel voor je geld werken.
Toen ik klaar was en loop weg begint ze tegen mij te klagen "geef je geen antwoord als iemand tegen jij praat?" In het Nederlands en in het Engels...
Ik stond een beetje in shock en alles is naar te klot gegaan, het wordt een kleine ruzie waar ik word alle leuk vriendelijke namen worden genoemd kan**r dit ti**s dat...
Zelf heb ik geen leuke antwoord gegeven...

Dus ja, heb haar nooit eerder gezien, maar nu hebben extra gezelligheid in deze straat... K*t
Vaak trekken die prostitutiestraatjes rare figuren aan, van drugsgebruikers tot mensen met een psychische aandoening, een beetje de verschoppelingen van de maatschappij.
Een paar jaar geleden liep er altijd een bedelende vrouw rond die in zichzelf praatte. Gewoon geen aandacht geven.

Terug
Bovenaan Onderaan