Johnny Walk
Meubelstuk
Ieder zijn eigen budget en behoefte, doe wat je zelf prettig vindt, een ander vindt zijn weg wel
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWelk treinstation moet je hebben voor die buurt in Antwerpen. Wellicht dat ik dan de Belgische economie een keiharde impuls ga komen gevenDen Haag, Amsterdam, Alkmaar, het is allemaal vergane glorie.
Valt ook geen redelijke dame meer aan te treffen.
Alleen nog de losertjes gaan daar rond lopen op zoek naar......ja, wat precies is mij een vraag.
Een beetje pientere wandelaar mijdt deze gebieden gewoon en rijdt naar Duisburg of Antwerpen waar de prostitutie volop floreert en je echt mooie dames aantreft met goede service tegen redelijke prijsjes.
Ok want Antwerpen zuid is een tweemaal zo lange rit.Centraal ligt aardig dichtbij
Ik woon ernaast he hahanoem dat maar maar, ik vind 2 -3 per week eigenlijk best veel.
Ja daar zit ik in de gevangenis. Met m'n rode LadaCentraal ligt aardig dichtbij, ps zal eerder push v Roemeense economie zijn![]()
Is wel lastig vind ik. Even terug moest ik in de buurt zijn. Had ook cash bij en liep er doorheen. Toch 'sterk' geweest en weer vertrokken.Wandelen kan ook zonder naar binnen gaan
Lisa werkt meestal op woensdag en vrijdag.Zijn er wandelbroeders die weten op welke (vaste) dagen Lisa, van Geleenstraat 130k2, aanwezig is? Ervaringen met deze dame zijn ook welkom. Bvd.
Kan me herinneren dat er in Boekarest en Craiova merendeels 10 jaar oude Audi's en BMW 5 series rondreden met kale anabolen Oostblokpooiertjes erin.Ja daar zit ik in de gevangenis. Met m'n rode Lada![]()
Toppers zitten toch in de JC Arena?Pientere mannen weyen waar hun toppers zitten binnen hun reisafstand, en dan kunnen die dames ook in een raambuurt, privehuis, thuislocatie, hotel etc zitten, ik vind die saunaclubs qua sexbeving juist niks
Iedereen heeft een camera op zijn telefoon....Er zijn apparaatjes waarmee men verborgen camera's kan dectecteren, (in je hotelkamer?). Een stel rode led lampjes en een filter. Als je er doorheen kijkt zie je de lens als een rood puntje. Ook als de camera uit staat. Het filter kan men ook voor een bewakingscamera zetten. Als men dit weet gaat er in elk geval een afschrikkende werking van uit.
20 minuten lopenCentraal ligt aardig dichtbij, ps zal eerder push v Roemeense economie zijn![]()
Paar x per jaar maarToppers zitten toch in de JC Arena?
Jij @CaptainJack kan toch ook aangifte doen? Begin van deze discussie een beetje tabak van te krijgen.
Ik had een stuk tekst gekopieerd en daardoor werd de opmaak anders. Nu weer de oude opmaak.