Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe politie kan alleen wat doen als de filmer op heterdaad betrapt wordt. Er is wel iemand gearresteerd maar die zal nu wel ontkennen dat hij de nieuwe filmpjes heeft geplaatst. Als die niet tot een persoon te herleiden zijn kan de politie niets. Youtube is Amerikaans en die zal het een zorg zijn. Ik denk dat die persoon de raambuurten of misschien wel de hele prostitutie weg wil hebben. De gemeenten willen de raambuurten toch al niet dus waarom zou men nog veel moeite doen. Goed opletten dus, zo te zien heeft hij de camera vaak in zijn pet.Nooit een politie-aangifte gedaan? Je doet aangifte bij de politie wanneer je zelf slachtoffer bent van een strafbaar feit. Dus diegene die herkenbaar in de video's staan, de dames, verhuurders van ramen (veiligheid, privacy, inkomstenverlies), vertegenwoordiger(s) namens hun slachtoffers mits zij hiermee instemmen.
En ik heb alle youtube filmpjes gemeld uit solidariteit met mij medewandelaars. En hoe zit het met jou?
Den Haag is toch bijna Roemenië , beetje normaal dat het soms ter sprake komt.Gaat het hier nog over Den Haag? Of over Roemenië?
Lijkt mij beter om voor Roemenië een aparte thread te openen.
Allebei niet aanwezig, sowieso begint Amber meestal rond 13.00.Is Kelly of amber aanwezig toevallig paullus
DankjeAllebei niet aanwezig, sowieso begint Amber meestal rond 13.00.
Denk dat vrij makkelijk te bewijzen is dat het weer die idioot is, heeft gewoon niet veel prio. Het is ook zwakzinnig kinderspel wat ie doet.De politie kan alleen wat doen als de filmer op heterdaad betrapt wordt. Er is wel iemand gearresteerd maar die zal nu wel ontkennen dat hij de nieuwe filmpjes heeft geplaatst. Als die niet tot een persoon te herleiden zijn kan de politie niets. Youtube is Amerikaans en die zal het een zorg zijn. Ik denk dat die persoon de raambuurten of misschien wel de hele prostitutie weg wil hebben. De gemeenten willen de raambuurten toch al niet dus waarom zou men nog veel moeite doen. Goed opletten dus, zo te zien heeft hij de camera vaak in zijn pet.
Niet aanwezig en haar bordje is ook weg.Is Ilona Geleenstraat 45k4 vandaag aanwezig?
In vroeger tijden wisten de pooiers wel raad met zo iemand. Dat mogen ze nu niet meer. Exploitanten en bezoekers opletten voor een heterdaadje. Iemand die filmt heeft altijd een ander gedrag.Denk dat vrij makkelijk te bewijzen is dat het weer die idioot is, heeft gewoon niet veel prio. Het is ook zwakzinnig kinderspel wat ie doet.
Hij wordt vroeg of laat gepakt, ik hoop voor hem door de politie.