Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee deze was een een make up doosje met grote reet en ze had een tattoo op haar linkerschouder/bovenarm en een clit piercing. ik vergeet altijd die namen te vragen. Ze stond er gister rond een 19/20:00 uur
Er is geen draad over haar, volgens mij staat ze daar sinds een week of twee? Schrijf maar een recensie zonder naam voor nu.

Het gebeurt wel meer "John Doe" dat er een topic verschijnt zonder naam , noem haar anders maar voor het gemak Jane Doe .....

Weet je trouwens al om welke dame het in onderstaand topic van jou gaat ? Of is iemand anders inmiddels bekend met de naam van deze dame ?

Het gebeurt wel meer "John Doe" dat er een topic verschijnt zonder naam , noem haar anders maar voor het gemak Jane Doe .....

Weet je trouwens al om welke dame het in onderstaand topic van jou gaat ? Of is iemand anders inmiddels bekend met de naam van deze dame ?

Dit is volgens mij een beetje een mollige dominicaanse die oke Engels spreekt en een heel mooie gezicht heeft. Heb dr een x gesproken maar ga toch liever naar Carina, Valeria of Cristal uit doublet als ze er zijn. Dat zijn de echte dominicaanse pareltjes uit doublet

Laatst bewerkt:
Gister niet gezien
Ik wil graag een recensie schrijven over de dame die staat op geleen 51 k 5 of 6 met blonde haren nep lippen/tieten en een aardig reet weet iemand of er al een draadje van is
Dat is Diana:

Dit is volgens mij een beetje een mollige dominicaanse die oke Engels spreekt en een heel mooie gezicht heeft. Heb dr een x gesproken maar ga toch liever naar Carina, Valeria of Cristal uit doublet als ze er zijn. Dat zijn de echte dominicaanse pareltjes uit doublet
Ja service is prima niet wauw het is geen nelly ofso met die andere dames heb ik geen ervaring

Terug
Bovenaan Onderaan